خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورتی برای نسل آینده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه جوانان به بصیرت افزایی در برابر تهیدهای دشمنان گفت: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورتی برای نسل آینده در این برهه حساس و خطیر است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: دشمنان و نظام سلطه با بهره گیری از قدرت و ابزار رسانه ای درصدد ایجاد انحراف در ارزش ها و اعتقادات به ویژه هویت جوانان و فرهنگ مهدویت است.

وی ادامه داد: توجه به آموزه های اسلامی و قرآنی و نیز ولایتمداری و بصیرت عواملی هستند که نسل های آینده را در برابر هجمه های فرهنگی و رسانه و در نتیجه آسیب های عمیق اجتماعی و سیاسی بیمه خواهد کرد.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: توجه به شاخص های مهم اسلامی و انقلابی باید در قالب ابزارهای کارآمد فرهنگی از جمله توسط معلمان فرهیخته برای دانش آموزان و نسل جوان جامعه تبیین شود.

صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ضرورتی برای نسل آینده است

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی در سپاه گفت: این نهاد فرهنگی و اسلامی همواره در راستای پیاده سازی فرهنگ اسلامی و صیانت از آرمان ها و ارزش های ذاسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ مهدوی اهتمام می کند.

حجت الاسلام طالعی بیان کرد: عقیدتی سیاسی سپاه در این راستا و با اجرای برنامه های بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بین جوانان و بسیجیان سعی در اطاعت و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در بخش های فرهنگی و اجتماعی می کند.

وی ادامه داد: در هفته عقیدتی امسال نیز 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اقشار، محلات، ادارات و سازمان های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام طالعی اظهار کرد: برگزاری نشست های روشنگری، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی مزار شهدا و یادواره های شهدا از جمله این برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این هفته است.

وی افزود: با اجرای این برنامه ها، در مسیر تعالی فکری و تبیین اندیشه های اسلام ناب و فرهنگ مهدوی در بین نسل آینده حرکت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها