مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود:
حجت الاسلام محبعلی احدی اگر اندیشه های شهید مطهری به درستی به جوانان امروزی به خصوص به معلمین جوان و انقلابی شناسانده شود میتواند الگوی خوبی برای اساتید و معلمان در هدایت جامعه جوان کشور باشد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۰۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام محبعلی احدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت:هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بهترین فرصت است برای ما تا اندیشه های ناب شهید مطهری را به قشر جوان بسیجی معرفی کنیم .

وی افزود: یکی از اندیشه های شهید مطهری مبارزه با اسلام انحرافی و مکتب پوشالی خود ساخته بود تا اسلام ناب محمدی حاکمیت پیدا کند ودر این راه جان عزیزش را به طبق اخلاص گذاشته و بهترین مزد که همان شهادت در راه خدا باشد را گرفت.

حجت الاسلام احدی خاطر نشان کرد: در هفته عقیدتی برنامه های متعددی در ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج اجرا میشود که مهمترین آنها نشست حکمت مطهر با شرکت کارکنان و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های ناحیه و باحضور مسئولین شهر با سخنرانی امام جمعه شهرستان قیدار اجرا میشود و مراسم تجلیل از فعالان تعلیم و تربیت ، مربیان عقیدتی ،دیدار با امام جمعه شهرستان ، غبار روبی مزارشهدا، دیدار از خانواده شهدا، و نشست های روشنگری در حوزه خواهیم داشت.

ارسال نظرات