خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات با اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: همایش"یاد مطهر" در قاین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۹۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در جمع خبرنگاران قاین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 2 اردیبهشت ماه 1358 با فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی افزود: سپاه نهادی جهانی است و اختصاص به ایران اسلامی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین ادامه داد:ریشه سپاه توسط نائب امام زمان (عج)،حضرت امام(ره) برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بنا شد .

وی افزود: سپاه در طول دوران پیروزی انقلاب هرجایی که نیاز به کمک بوده است جلودار بوده ونقش سپاه در مسائل امنیتی مثال زدنی است.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت:سپاه در دوران دفاع از انقلاب اسلامی،در برچیدن شدن فتنه های مختلف،در سازندگی و... همیشه یاور و کمک کار دولت های مختلف ،اصل نظام جمهوری اسلامی و بازوی توانمند ولایت بوده وخواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین تصریح کرد:یکی از موفقیت های سپاه رویکردهای معنوی آن است ومعنویت ،بصیرت دینی و مجاهدت در سپاه وجود دارد و جایگاهی که بایستی این ها را در سپاه ایجاد وتقویت کند ،نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

وی به  برگزاری کلاس های اخلاق و قرآن و بصیرتی اشاره  کرد و گفت: بصیرت سیاسی به معنای فهمیدن مسائل سیاسی است و سپاه هیچ گاه در جناح بندی های سیاسی و دسته بندی سیاسی شرکت نداشته است .

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: در بحث مجاهدت و ولایت مداری نیز خواسته حضرت آقاست که باید روحیه جهادی و شهادت طلبی در بین پاسداران باشد و این روحیه را ما در پاسداران شاهد هستیم و بعضا شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی افتخاری برای انقلاب و سپاه پاسداران  می شوند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری این ایام به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: قطعا برای ایجاد روحیه نیازمند الگوهای مختلفی هستیم و یکی از این الگوها استاد شهید مرتضی مطهری است که از روز12 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت این استاد بزرگوار تا 18 اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است .

حجت الاسلام ملک آبادی ادامه داد: درهمین راستا برنامه های متعددی در طول هفته در بین پایگاههای مقاومت بسیج و سپاه قاینات برگزار خواهدشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین با اشاره به این که 22 برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی در سطوح مختلف بسیج و سپاه برگزار خواهد گفت: دیدار با ائمه جمعه در شهر قاین و شهرهای تابعه،غبار روبی مزار شهداء،نواخته شدن زنگ سپاس معلم،دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و فرهنگیان باز نشسته از جمله برنامه هایی است که به صورت مشترک با اداره آموزش و پرورش در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام ملک آبادی برگزاری حلقه های شجره صالحین با موضوع شهید مطهری،برگزاری مسابقات کتابخوانی،برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و پایوران بسیج،تقدیرو سپاس از معلمین مدارس امام حسین(ع) واساتید حوزه های علمیه،محفل انس با قران،برگزاری نشست های روشنفکری با عنوان اندیشه های شهید مطهری و..  را از اهم برنامه های این هفته برشمرد وگفت: برنامه محوری هفته عقیدتی سیاسی روز سه شنبه 18 اردیبهشت با عنوان "همایش یاد مطهر" با حضور هادیان سیاسی ،مربیان عقیدتی سیاسی و اساتید حوزه علمیه و با سخنرانی مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی برگزار خواهدشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها