برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قروه

مراسم بزرگ جشن نیمه شعبان و آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه امروز در حسینیه شهدا ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم جشنی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، معاون فرماندار قروه و جمعی از مسئولین به مناسبت فرارسیدن جشن نیمه شعبان و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه شهدا سپاه قروه برگزار شد.

در این مراسم محمد رضا حیدری با تبریک فرارسیدن جشن نیمه شعبان و آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است با افکار و اندیشه‌های شهید مطهری آشنا شویم.

وی افزود: این هفته مصادف با نیمه شعبان شده است و بنابراین بحت مهدویت و آثار انتظار در خودسازی و ارتقا معنوی انسان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قروه به ماموریت‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران اشاره نمود و گفت: مجموعه فرماندهی و حوزه نمایندگی، ولی فقیه در کنار یکدیگر با هدفی مشترک در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برمی دارند.

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام رنجبر مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه بیان داشت: از مسائلی که مورد اعتقاد مکاتب الهی خصوصا مسلمانان تسنن وتشیع است اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی درادامه گفت: مسلمانان بر این باورند که فردی از سلاله حضرت زهرا (س) ظهور خواهد کرد و جامعه بشری که در آن زمان پر از ظلم وبی عدالتی است نجات خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اظهار داشت: یکی از برکت‌های و فواید این اعتقادات این است که دل‌های مسلمین را به هم نزدیک می‌نماید و باعث مقابله با دشمنان دین مقدس اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام رنجبر گفت: دشمنان اسلام امروز برای نابودی دین مبین اسلام در راستای اهداف و منافع خود از همه‌ی حربه‌ها استفاده می‌کنند، اما تنها وحدت و اعقتادات مسلمانان می‌تواند در برابر این اهداف شوم دشمن قد علم کند.

وی با اشاره به اینکه همه عالم در انتظار گسترش عدالت و مقابله با ظلم و بی عدالتی هستند گفت:انشاء الله روزی برسد که عدالت در جهان فراگیر شود و همه ما بتوانیم در مسیر برپایی عدالت قدم برداریم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار