خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و هفته آموزش طی مراسمی در دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت این روز از استادان نمونه و برگزیدگان حوزه آموزش این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۸۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آئین تجلیل از استادان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم به همت معاونت آموزشی و روابط عمومی دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک برگزار گردید.
محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم افزود: همدلی، همراهی و همکاری شایسته شما بالاترین تقدیرهاست و در کلام نمی‌گنجد.
وی با اشاره به افتخارات کسب شده از سوی اعضای هیات علمی، به اهمیت داشتن اندوخته ارزشمند و فعالیت‌های علمی و پژوهشی که سبب رشد بدنه علمی دانشگاه خواهد شد، تاکید نمود.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تاکید بر اهمیت خلاقیت و تربیت جوانان، تحول در آموزش را لازمه تحول در کشور دانست و خاطر نشان کرد: دانش به روز توسط دانشجویان برای رشد و ارتقای علمی دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به عنوان دانشگاه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و آن تربیت نیروی خلاق، پژوهشگر و فناور است.
فاتح ضمن بیان موفقیت‌های متعدد دانشگاه، اظهار داشت: معرفی دانشگاه در سطح ایران از طریق قرارداد‌های آموزشی و پژوهشی، خدمات آزمایشگاهی، برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین المللی، جذب دانشجوی خارجی و تقویت دوره‌های آموزشی از جمله راه‌های معرفی و حفظ جایگاه دانشگاه است.
وی با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌ها و بخش‌های متعدد آموزشی و عضو بودن دانشگاه در شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران که مبنایی است برای تحقق طرح‌های تحقیقاتی، گفت: بازدید علمی و فنی می‌تواند شروعی برای یک قرارداد بزرگ در آینده به حساب بیاید.
فاتح با تجلیل از اعضای هیات علمی پیشکسوت دانشگاه، حضور این عزیزان در محیط دانشگاه را موجب برکت و لطف خدادادی دانست و گفت: باید با تلاش مضاعف هیات علمی و بهره مندی از تجربیات قدیمی‌تر‌ها نقش دانشگاه را در گردونه رقابت بین دانشگاه‌های کشور حفظ کنیم.
گودرزی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این مراسم با تبریک روز معلم به ارائه گزارشی تفصیلی در خصوص عملکرد حوزه معاونت آموزشی دانشگاه پرداخت. وی در گزارش خود به موارد زیادی که باعث رشد و رتبه بندی بهتر دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور نظیر تعداد اعضای هیات علمی جذب شده، ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی و نیز هرم هیات علمی و دانشجویی دانشگاه، تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف، تعداد آزمون‌هایی برگزار شده در سطح دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد که بتوانیم در سال جاری براساس برنامه رهبردی آموزش گام‌های موثرتری در پیشبرد اهداف برداریم.
گفتنی است در این آئین که به مناسبت روز معلم برگزار گردید از غلامرضا ناظمی معلم بازنشسته شهر شاهرود که تعدادی از اعضای هیات علمی شاگرد وی بوده اند، به پاس تلاش‌های صادقانه و خدمات ارزشمندشان جهت توسعه آموزش خلاق و هدفمند تقدیر شد.
در بخشی از مراسم روز معلم با پخش کلیپ‌های کوتاهی از خدمات دکتر علی اکبر پویان، دکتر مجید انصاری جعفری و دکتر شاهین شاهسونی که در طی سال ۹۶ به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، قدردانی شد.
همچنین در پایان مراسم از استادان و کارشناسان آموزشی برگزیده سال ۱۳۹۶ با اهدای لوح تقدیر و تندیس مراسم تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها