فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، گفت: تفکر بسیجی از هر عنصر دیگری به ایمان و اخلاص مزین است و به آن ها تکیه دارد .
کد خبر: ۹۰۱۲۶۳۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اعیاد شعبانیه، کارگاه توجیهی ابلاغ برنامه های  بسیج در سال 97 با حضور فرماندهان حوزه ها و پایاههای مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در جمع فرماندهان بسیج کوهرنگ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بسیج یک مجموعه عظیم مردمی است که در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن حضور فعال دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ افزود: انسجام بسیج و محوریت مساجد در بسیج از اصول موفقیت این تشکّل مردمی و انقلابی به شمار می رود.

وی، در تعریف واژه بسیج اظهار کرد:  « بسیج » یعنی آمادگی نیروهای مردمی داوطلب که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات ملی، حرکت جمعی خود جوش و منطقی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی را به طور سازمان یافته برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود می آورد.

سرهنگ موسایی در ضرورت بسیج گفت: دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی امری است که در مواقع خطر، تکلیف شرعی و الهی و ملی است و بر تمام قشرها و گروه ها واجب است.

وی در پایان ضمن تشریح اهداف برنامه و ابلاغ برنامه ها و ماموریت های بسیج خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی از هر عنصر دیگری به ایمان و اخلاص مزین است و به آن ها تکیه دارد . بسیجی به اسلام ناب محمدی که ذره ای ناخالصی و شرک در آن راه ندارد، ایمان راسخ دارد.

ارسال نظرات