مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان :

هلال احمر زنجان ۹۰ساله شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه در هفته هلال احمر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:شهرام میرزایی با بیان اینکه هر سال از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت به مناسبت سالگرد تشکیل جمعیت هلال‌احمر، هفته هلال‌احمر نامیده می‌شود اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ۹۰ ساله شد.

وی با بیان اینکه "کمپین نه به تصادفات جاده ای" نیز همچون سال های گذشته در حال اجرا می باشد،تصریح کرد:  بیش از هفت هزار و پانصد نفر از مسافران و مسئولان استانی به این کمپین پیوستند.

میرزایی افزود: 16 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در ایام 25 اسفند تا 15 فروردین در راستای ارایه خدمات به هموطنان در آماده باش کامل بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه دوره بین‌المللی سگ‌های جستجو و نجات در مرکز آموزش‌های تخصصی شمال غرب زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد:زنگ امدادی در مدارس مرکز استان، دیدار با استاندار و امام‌جمعه زنجان، ارایه خدمات سلامت و توان‌بخشی با تخفیف ویژه استان زنجان در شهرستان‌های طارم و خدابنده از جمله برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر می باشد.

شهرام میرزایی از آغاز فعالیت تیم‌های واکنش سریع در شهرهای ابهر، خدابنده و خرم دره در این هفته خبر دادو عنوان کرد: ارایه خدمات سلامت و توانبخشی با تخفیف ویژه در زنجان و شهرستان های طارم و خدابنده انجام می شود ،بازدید از خانه سالمندان از سوی داوطلبان و خیرین و دیدار با واقفین و خیرین هلال احمر از برنامه های این هفته است.

وی به افزوده شدن تجهیزات مورد نیاز جمعیت طی سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در سال‌جاری هم خودروهای کمک‌دار و دیگر تجهیزات مورد نیاز به امکانات موجود اضافه شود.

این مقام مسؤل با اشاره به حساسیت ایجاد شده در بین مردم نسبت به دریافت آموزش‌های مورد نیاز برای زمان وقوع حادثه افزود: ارایه آموزش‌های عمومی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر برای همه اقشار از جمله روستاییان محسوب می‌شود.

میرزایی از تجهیز کردن سالن اجتماعات 900 نفره هلال احمر در سال جاری که یکی از برنامه‌های مهم این سازمان است خبرد و تصریح کرد: 13 هزار خانوار سال گذشته آموزش امدادی دیدند و همین رویه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات