شعبان بدون شک با تمام مناسبت‌هایش، ماه الگوگیری از سیره اهل‌بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۶۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود.
حسین (ع) به‌اندازه یک تاریخ سخن دارد و بیش از ۱۴ قرن است که حسین (ع) فریاد می‌زد و «هل من ناصر» می‌طلبد و باران واقعی خود را در قرن‌ها و اعصار جدا می‌کند و به‌سوی خود فرامی‌خواند.
امروز باید دانست که حسین (ع) برای چه کشتی نجات و چراغ راه شد؟ چون از آن برای خدا گذشت و نه از خود که از فرزندانش و از اقوامش و از خانواده‌اش گذشت و راضی شد تا فرزند شش ماه او را هم در راه خدا شهید کنند و خاندانش را به اسارت ببرند.
حسین (ع) مظلوم همیشه تاریخ شد؛ نه آن مظلوم که نتواند حق خود را بگیرد، بلکه مظلوم در جمع پیروان جد خویش که به ظاهر مسلمان هستند و در باطن شمشیر علیه دین خدا دارد و او در جمع خودی‌ها غریب است و مظلوم.
حسین (ع) پاسداری از دین کرد و به اصحاب و خدام خود نیز آموخت که همیشه پاسدار دین خدا باشند و در این مسیر از همه چیز خود بگذرند و امروز در عصر حکومت اسلام و خمینی (ره)، پاسدارانی هستند که با اقتدا به مولای خویش از همه چیز خود گذشتند و نشان دادند اصحاب با وفای دین خدا هستند و، ولی فقیه و نائب امام زمان در عصر حاضر آرزو داشت که پاسدار بود و اعتقاد داشت که اگر پاسداران نبودند این حکومت اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال برقرار نمی‌ماند.
افتخار پاسداری بر قامت سبزپوشانی قرار دارد که تمام‌قد به مولای خود اقتدا و در نبرد با حرامیان و دشمنان دین سر از پا نمی‌شناسند و مطیع امر مولا هستند و امیر آن‌ها، حسین (ع) است و آن‌ها به فرمان او هستند.
امروز پاسداران عزت و اقتدار و افتخار را برای حکومت اسلامی به ارمغان آورده‌اند و استکبار جهانی در برابر این نیرو الهی سر خم کرده و تسلیم است.
این‌ها همه در گرو عشق حسین (ع) است که در رگ‌های پاسداران حریم دین و قرآن و ولایت در جریان است و تا این خون جاری باید حکومت عدل الهی پابرجاست و این انقلاب زمینه‌ساز ظهور جهانی امام عصر (عج) خواهد بود و پاسداران سپاهیان مهدی خواهد بود چراکه او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد.
علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها