فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز دشمنان از نیروهای مسلح به‌ویژه بسیج و سپاه پاسداران ترس دارند و بسیج هرگز تغییری در آرمان‌هایش نداشته است.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۴۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
حمید دامغانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک اعیاد شعبانیه به همه به‌خصوص سبزپوشان محافظ نظام و انقلاب اسلامی افزود: امام حسین (ع) پاسدار واقعی دین بود و جان خود را در این راه داد. امام راحل با همین دیدگاه سپاه را تأسیس و روز ولادت این امام را روز پاسدار نام‌گذاری و تأکید بر این موضوع نمودند که باید از انقلاب اسلامی پاسداری واقعی کرد.
وی ادامه داد: با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب پاسداری اظهار کرد: رهبری انقلاب تأکید دارند ایمان و تعبد تنها وسیله‌ای است که می‌تواند سپاه را از سایر نیرو‌های نظامی عالم متمایز کند و همین روحیه است که سبب شده تا سپاه یک نیروی ارزشی و مردمی باشد و بماند.
دامغانی افزود: رهبری بر وجود سپاه تأکید دارند همان‌طور که امام راحل تأکید فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود و این بدان معناست که وجود سپاه و نظام به هم گره خورده است و وجود سپاه برای حفظ نظام است.
معاون هماهنگ‌کننده سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه وظیفه سپاه پایداری از انقلاب اسلامی است گفت: فرماندهی معظم کل قوا این انقلاب را موجود زنده و پویا بیان می‌کنند و وظیفه سپاه را پاسداری از این موجود زنده بیان می‌کنند که تاکنون توانسته با توان به وظیفه خود عمل نماید.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند: ای‌کاش من هم یک پاسدار بودم عنوان کرد: این جمله از امام بزرگوار به‌عنوان یک فقیه با آن همه درجه و مرتبه علمی و ایمانی و معرفتی نشان از ارزش و اهمیت پاسداری است و این افتخاری است که بر دوش عده‌ای به‌عنوان پاسدار قرار گرفته و باید قدر این فرصت را دانست و خدمتگزاری کرد.
دامغانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران ترس دارند چراکه این نهاد انقلابی را در درون دفاع مقدس امتحان کرده و دوباره در زمان حاضر در جبهه مقاومت امتحان کرده و دریافته که این نهاد مقدس در طول این مدت تغییر نکرده و از هر نظر قوی‌تر، منسجم‌تر و آماده‌تر شده و این باعث عصبانیت آن‌هاست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت روحیه پاسداری است گفت: آنچه اهمیت دارد این است که مسائل انقلاب اسلامی محور باشد و در زندگی فردی و اجتماعی آنچه مهم است تلاش همه‌جانبه برای حفظ و حراست از اسلام ناب محمدی (ص) است و پاسدار بدین معناست و هر که این‌گونه است، پاسدار انقلاب و اسلام عزیز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها