فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۲۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ عباس فروزان مهر؛ فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه پیام تبریک صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 شهید مطهری عصاره مؤثر حوزه‌های علمیه و محصول صد‌ها سال تجارب حاکم بر حوزه‌ها و حاصل عمر با برکت امام امت بود و در میدان نبرد با مکاتب و مسالک کفر، شرک و نفاق، چون ستاره‌ای پرفروغ درخشید و جهانی را در پرتو این تشعشع روشن ساخت.

شهید مطهری معلم علم و اخلاق بود که با سخنان روشنگرانه خود و تربیت شاگردانی متخصص، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد و معلمان امروز باید ادامه دهنده راه این عالم فرهیخته باشند و جامعه را در نیل به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاری رسانند.

پیشرفت در ابعاد مختلف کشور به معلمان و توانمندی تفکرات آنان بستگی دارد و در واقع معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند.

بزرگترین کار معلم تربیت انسان‌های پاک و مومن است و کسانی که در این راستا گام بر می‌دارند یقینا برکات زیادی در جامعه ایجاد می‌کند.

به نام خدایی که علم و ادب را اموخت و در کنار آن معلم را افرید و معلمی را شغل انبیاء قرار داد تا مردم با آموختن علم و ادب راه درست را انتخاب کنند.

به قول شهید رجائی معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.

معلم، تو باغبان صبور بوستان دانش هستی و شغل تو شغلی می‌باشد که از روز خلقت انسان با آدمی سرشته شد تا مردم ازظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند؛ لذا‌ای معلم سالروز عاشقیت را ارج مینهیم و زیبایی کلامت را تکریم می‌کنیم. روز معلم بر تمام فرهنگیان زحمتکش که با عمل به شغل خود راه انبیاء را ادامه می‌دهند مبارک باد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها