خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه امام صادق(ع) سپاه بهار خبر داد
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه ناحیه بهار گفت: به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه بیش از ۱۰ برنامه در حوزه امام صادق(ع) شهر بهار و پایگاه های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

اجرای بیش از 10 برنامه طی هفته عقیدتی در حوزه امام صادق(ع) بهارمحمدرضا سفرنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه بیش از ۱۰ برنامه در حوزه امام صادق(ع) شهر بهار و پایگاه های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته معلم افزود: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری، هر سال بهانه ای برای قدرانی از تمام معلمان و زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه شهید مطهری جان خود را در راه هدفش تقدیم کرد، گفت: امروزه وظیفه ما پاسداری و قدردانی از این شغل پربرکت نبوی است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری از لحاظ علمی در جایگاه رفیعی قرار داشت، ادامه داد: آثار ایشان نیز گواه این مطلب است و هیچ گاه فرسوده و کهنه نمی‌شوند.

سفرنگ یادآور شد: این شهید والامقام همچنین به لحاظ  عملی و رفتاری نیز از شأن عظیمی برخوردار بود، و این بعد از شخصیت شهید مطهری تحت الشعاع بعد علمی ایشان قرار گرفته و مغفول مانده است.

وی با اشاره به برنامه‌ای پیش‌بینی شده در این هفته عنوان کرد: برگزاری نشست های سیاسی، نمایشگاهی از آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و تجلیل از معلم‌های بسیجی نمونه از برنامه‌های شاخص این هفته است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: همچنین توزیع نشریات فرهنگی و سیاسی، برگزاری نشست‌های تفسیر و مباحث اخلاقی، تجلیل و تقدیر از هادیان سیاسی و بسیجیان فرهنگی و... نیز از دیگر برنامه‌های این حوزه به‌مناسبت هفته عقیدتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات