فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك

برگزاري نشست هاي روشنگري و تجليل از فرهنگيان بسيجي درهفته عقيدتي

پاسدار رضايي گفت: آغازهفته عقيدتي سياسي درسپاه وبسيج با شعار(شهيد مطهري نماد هويت ايراني اسلامي) همزمان با نيمه شعبان
کد خبر: ۹۰۱۲۴۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك درنشست خبري هفته عقیدتی سیاسی، به تشريح برنامه ها در سطح شهرستان اراك گفت : هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج كه امسال با شعار (شهيد مطهري نماد هويت ايراني اسلامي) ازتاريخ 12 تا 18 ارديبشهت ماه و همزمان با ولادت امام زمان (عج) در سطح ناحيه مقاومت بسيج اراك آغاز مي شود كه ديدار با امام جمعه محترم شهرستان اراك ، برگزاري نشست هاي روشنگري، تجليل از فرهنگيان بسيجي و مربيان عقيدتي از جمله برنامه هاي اين هفته مي باشد .
پاسدار رضايي در ادامه گفت : صبحگاه مشتركي در روز سه شنبه در مدارس شهرستان اراك برگزار شد و در طول هفته نشست هاي روشنگري در سطح پايگاهاي اراك با حضور سخنرانان و كارشناسان مختلف برگزار مي شود و همچنين برگزاري حلقه های صالحين با موضوع انديشه هاي شهيد مطهري نيز از جمله برنامه هاي ديگر اين هفته مي باشد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك درتشريح برنامه هاي اين هفته گفت : حضور در مدارس شهرستان و با هدف تقديرو تشكر از زحمات معلمان و مربيان را داريم و همچنين مربيان عقيدتي و فرهنگيان بسيجي شهرستان اراك صبح پنج شنبه با حضور در گلزار شهداء ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداء با آرمانهاي اين عزيزان تجديد عهد ميكنند .
پاسدار محمد رضا رضايي در ادامه به ديدار فرهنگيان و مربيان عقيدتي با امام جمعه محترم اراك اشاره كرد و گفت : اين ديدارساعت 10 صبح پنج شنبه با نماينده محترم ولي فقيه دراستان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك انجام مي پذيرد و در طول هفته هم با حضور در منازل شهداي فرهنگي و مربي با خانواده هاي اين شهداء ديدارهايي انجام خواهد شد .
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك گفت : حضور در ميعادگاه نماز جمعه اين هفته شهرستان اراك از ديگر برنامه هاي فرهنگيان بسيجي و مربيان عقيدتي ميباشد و برگزاري مراسمات جشن نيمه شعبان كه در سطح پايگاهها ،مساجد، بوستان هاي شهر و محله هاي مختلف شهر از جمله برنامه هاي ديگري ميباشد كه دراين هفته انجام ميگيرد.
پاسدار رضايي در ادامه به مراسم گراميداشت هفته عقيدتي اشاره كرد و گفت : درروز دوشنبه نيز مراسم گراميداشت شهيد مطهري و هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج وبا هدف تقدير از فرهنگيان فعال بسيجي و مربيان عقيدتي در سالن اجتماعات كانون بسيج اراك برگزار ميشود .
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراك در ادامه با اشاره به برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي گفت :در روز چهارشنبه برگزاري مراسم تجليل از مربيان، معلمان و مريبان عقيدتي در سطح حوزه هاي بسيج فرهنگيان نواحي آموزش و پرورش شهرستان اراك برگزار می گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات