خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمن خوب می‌داند که تفکرات انقلابی جوانان ما باعث پیشبرد اهداف کشور است بنابراین سعی در نفوذ در اعتقادات و تفکرات ما دارد تا مانع رسیدن ما به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۵۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

تفکرات انقلابی جوانان ما باعث پیشبرد اهداف کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدرضا ادیانی در همایش اندیشه مطهر که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، اظهار داشت: از جمله مواردی که  امروزه در دنیا تولید قدرت می‌کند منابع زیرزمینی و جمعیت است که جمعیت نقش مهمی را دارد به طوری که هر چه نیروی انسانی یک کشور بیشتر باشد آن کشور قدرتمندتر است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم باورهای دینی در کنار عوامل تولید قدرت گفت: امروزه در دنیا ثابت شده است که صرفاً عوامل مادی تولید قدرت نمی‌کند بلکه در کنار آن باید عوامل معنوی و باورهای دینی وجود داشته باشد.

ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مخرب جنگ نرم در منحرف کردن اذهان جوانان پرداخت و خاطر نشان کرد: دشمن جنگی تمام عیار را علیه کشور آغاز کرده است که سعی دارد در افکار و باورهای ما نفوذ پیدا کند.

وی گفت: دشمن خوب می‌داند که تفکرات انقلابی جوانان ما باعث پیشبرد اهداف کشور است بنابراین سعی در نفوذ در اعتقادات و تفکرات ما دارد تا مانع رسیدن ما به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در پایان با اشاره  به توکل داشتن رزمندگان به خدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: همان خدایی که ما را در دوران دفاع مقدس یاری کرد آیا در امروزه در مشکلات و تحریم‌های اقتصادی یاری نخواهد کرد؟

علی موسوی‌تبار معاون عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: انقلاب حافظ اسلام است و سپاه پاسداران حافظ انقلاب است.

وی گفت: در نهاد انقلابی مانند سپاه پاسداران باید معاونت‌هایی باشد که به حفظ سپاه کمک کند و این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات