خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در جمع کارکنان ستاد سپاه شهداء گفت: انقلاب اسلامی از اول پیدایش خود با معنویت همراه بود و به برکت انفاس قدسی امام راحل سیاست همراه با دیانت و خداباوری در جمهوری اسلامی دنبال شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی افزود: سیاست دینی بعنوان میزان در طول انقلاب وجود داشت و لغزش های بعضی از شخصیت ها در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب و فاصله گرفتن آن ها از مسیر اصلی انقلاب نشان دهنده اصالت انقلاب اسلامی بود که افراد منحرف نتوانستند در این راه با انقلاب اسلامی همراه شوند و این موضوع در تاریخ صدر اسلام نیز وجود داشت.

عضو شورای سیاست گذاری صدا و سیما خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران یکی از بازوان اصلی ولایت فقیه است و رسالت اصلی سپاه صیانت و حفظ و پاسداری از انقلاب است و به همین خاطر مورد هدف و هجمه دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

وی با اشاره به ترفند ها و شگردهای دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمن با ترفند های مختلف بدنبال دشمنی و به انزوا کشیدن نظام جمهوری اسلامی را دارد و شایسته است مردم با هوشیاری و بصیرت این توطئه ها را شناسایی و خنثی نمایند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی سوء مدیریت بعضی از مسئولان نظام در رفع مشکلات اقتصادی مردم را زمینه ساز شایعات دشمن دانست و افزود: دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند با شایعات در فضای مجازی جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و با حمله به ارزش ها و انتقادهای غیر منصفانه فضای جامعه را مسموم کنند لذا لازم است در این خصوص نخبگان و مسئولین امر شفاف سازی نموده و به شایعات و شبهه افکنی های دشمن پاسخ داده شود.

عضو شورای سیاست گذاری صدا و سیما ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود همواره به دستاوردهای بزرگ نظام اشاره و با این روشنگری در مقابل راهبرد آمار سازی غلط دشمنان که با هدف تضعیف جمهوری اسلامی دنبال می شود، ایستادگی می نمایند.

وی تاکید کرد: با بررسی دقیق معیشت عمومی در مناطق شهری و همچنین روستایی در ایام قبل و بعد از انقلاب برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن می شود هر چند لازم است مسئولین کشور در خصوص مشکلات اقتصادی مردم و رفع بیکاری همت بیشتری داشته و این امر جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولین می باشد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با تاکید بر توانمندی های داخلی در حل مشکلات کشور گفت: تاریخ 40 ساله انقلاب نشان می دهد با تکیه مسئولین بر مردم و توانمندی های داخلی مشکلات بزرگ کشور حل شده است و این تجربه در دفاع مقدس و بحران منطقه ای سوریه و عراق و مسائل امنیتی و پزشکی و درمان و اقتصاد و سایر زمینه ها به وضوح دیده می شود.

میرتاج الدینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای دو رکن ولایت فقیه و مردم بوده و مردم تربیت یافته انقلاب هستند و معیار آن ها اصل نظام و انقلاب می باشد لذا اشخاصی که از خط ولایت منحرف شوند مردم آن ها را تشخیص داده و رفتارشان را با اصول انقلاب می سنجند.

عضو شورای سیاست گذاری صدا و سیما در پایان ریشه فتنه در جامعه را زیاده خواهی و تفکرات انحرافی دانست و بر لزوم بصیرت افزایی به عموم جامعه بویژه جوانان برای مقابلع با تهدیدات نرد دشمن تاکید کرد.

در ادامه مراسم از مربیان و پاسداران نمونه سپاه استان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظرات