خبرهای داغ:
فرمانده سابق لشکر امام حسین(ع):

نام لشکر مقدس امام حسین(ع) بر تن دشمن لرزه می‌اندازد

سردار عرب پور: این لشکر مقدس در طول دفاع مقدس بر دوست و دشمن شناخته شده است؛ نام این لشکر مقدس بر تن دشمن لرزه می‌انداخت و در این چند سال فعالیت به‌یاری خداوند دفاع جانانه‌ای در شمال غرب و سوریه انجام شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار اصغر عرب‌پور فرمانده سابق لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در این مراسم اظهار داشت: هر آمدنی یک رفتنی دارد و حضور در لشکر مقدس امام حسین (ع) تجربه بسیار خوبی برای اینجانب بود.

وی تصریح کرد: بنده دورانی از خدمتم را در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی امام حسین (ع) سپری کردم و سعی بر این داشتم تجربیاتم را به نیرو‌ها منتقل کرده و امیدوارم در این راه موفق بوده باشم.

فرمانده سابق لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: این لشکر مقدس در طول دفاع مقدس بر دوست و دشمن شناخته شده است؛ نام این لشکر مقدس بر تن دشمن لرزه می‌انداخت و در این چند سال فعالیت به‌یاری خداوند دفاع جانانه‌ای در شمال غرب و سوریه انجام شد.

عرب‌پور بیان کرد: در حمله گروهک تروریستی به یکی از پاسگاه‌های مرزی در اسفند ماه گذشته و با دفاع غیرتمندانه رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع) نقشه شوم دشمنان ناکام ماند تا هم‌پیمانان آنان مانند آمریکا و انگلیس نیز دچار یأس و ناامیدی شوند.
ارسال نظرات