خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با تأکید بر لزوم بازخوانی و انتقال افکار شهید مطهری در جامعه و برای نسل جوان گفت: فضائل و اندیشه‌های معلم انقلاب، شهید مطهری نباید به فراموشی سپرده شود چراکه اندیشه‌ها و افکار و آثار شهید مطهری کهنه نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۲۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

لزوم بازخوانی و انتقال افکار شهید مطهری در جامعهحجت الاسلام محمد ولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: ۱۲اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم انقلاب شهید «مرتضی مطهری» به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی افزود: هفته عقیدتی وسیاسی فرصت مناسبی است برای بصیرت‌افزایی آحاد مختلف جامعه به خصوص جوانان که باید از آن بهره ببرند.

دارابی تقارن اردیبهشت ماه وماه شعبان رابه فال نیک گرفت وگفت:در هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۳۰ برنامه در سپاه ناحیه بهار و حوزه مقاومت اجرا خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه به محوری ترین برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده است برنامه ویژه و محوری با توجه به ویژگی جوانان و نوجوانان پیش‌بینی کرده‌ایم و از جمله این برنامه‌ها تجلیل از جوانان موفق است.

وی ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان امروز و آینده است و جوانان ما با الگوپذیری ایشان مسیر سعادت را طی می‌کنند.

دارابی با بیان اینکه هفته عقیدتی و سیاسی امسال مصادف با ولادت حضرت امام زمان (ع) و فرصت مناسبی است که زندگی این امام غایب برای آحاد جامعه تشریح شود، گفت: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری برای جوانان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های محوری است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی و انتقال افکار شهید مطهری در جامعه و برای نسل جوان خاطرنشان کرد: فضائل و اندیشه‌های معلم انقلاب، شهید مطهری نباید به فراموشی سپرده شود چراکه اندیشه‌ها و افکار و آثار شهید مطهری کهنه نمی‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تمام آثار شهید مطهری به‌روز بوده و این آثار باید به نسل جوانان و نوجوانان منتقل شود، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل ازهادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی، برگزاری دوره‌های تربیت تعالی و گردهمایی سیاسی از جمله برنامه‌های اجرایی درهفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه بهار است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات