مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد خبر داد:
حجت الاسلام زارعی گفت: حلقه‌های طرح صالحین با موضوع تبیین افکار و اندیشه شهید مطهری (ره) در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با "حجت الاسلام زارعی" مسئول محترم نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد به گفتگو نشست.
زارعی گفت: شهادت مغز متفکر شخصیتی نورانی، ملکوتی و طینت پاک که دارای ظرافت و روشن بینی در عرصه مابود، شخصیتی که زیر چتر بزرگانی همچون امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی وآیت الله العظمی بروجردی کسب فیض کرد و با قلمش چراغ علم را روشن کردرا به همه عزیزانم به خصوص اهل قلم و معلمان محترم تسلیت وتبریک عرض می‌نمایم.
وی در ادامه افزود: بدیهی است بازدهی این کسب فیض، شهید مرتضی مطهری می‌شود که با نامش هم مهر رضایت خدا را بر پیشانی خویش حک می‌کند و هم با شهادتش که شهید علم، شهید عشق و شهید ولایت شد او را مطهر کرد و سال‌ها می‌گذرد، اما روح نافذ خدائیش هنوز هم که هنوز است در قالب مجموعه آثار شهید مطهری تاریخ مصرف نداشته و مصداق "تعز من تشاء"خداوند سبحان به این قلم عزت بخشید.
حجت الاسلام زارعی گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) که امسال مقارن شده است با ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) ارواحنا فداه شروع می‌شود وتا تاریخ ۱۸/۲/۹۷ ادامه دارد.
وی افزود: برنامه‌های متنوعی در طول این هفته اجرا می‌گردد که برگزاری نشست‌های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی در ستاد ناحیه با حضور پاسداران و سربازان، برگزاری نشست‌های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج با حضور شورای حوزه، فرماندهان پایگاه و ارکان گردان، اجرای زنگ سپاس در مدارس توسط بسیج دانش آموزی، دیدار با امام جمعه محترم، برگزاری حلقه‌های طرح صالحین با موضوع تبیین افکار و اندیشه شهید مطهری (ره)، برگزاری مسابفات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا مربی عقیدتی سیاسی و برگزاری محفل انس با قران از اهم برنامه‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات