حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز:

آمادگی اعتقادی و دینی مکمل قدرت دفاعی و نظامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: تقویت‌ آمادگی‌های اعتقادی و دینی مکمل قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۰۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در این همایش که با حضور مربیان سپاه و بسیج در ناحیه شهرکرد برگزار شد، بصیرت افزایی و تعمیق معنویت را از مهمترین ماموریت های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) با اشاره به مقام شامخ مربی از منظر آیات و روایات، افزود: از منظر آیات قرآن مجید و روایات معصومین علیهم السلام، معلم دارای مقام والا، رفیع و  منزلتی متعالی است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اول معلم خداست و این برای شما معلمان افتخاری است که بدانید خدا و پیغمبر و ائمه اطهار خود معلم هستند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، که روز معلم نام‌گذاری شده، به‌عنوان روز عقیدتی ـ سیاسی در سپاه شناخته می‌شود و این مناسبت فرصت مناسبی است تا همه‌ساله مروری بر تلاش‌ و مجاهدت‌های سنگرنشینان عرصه علم و آموزش و تربیت نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی و هدایت سیاسی پاسداران و بسیجیان داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به انتظارات فرمانده معظم کل قوا از مجموعه سپاه، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید دارای پاسدارانی مؤمن، متقی، بصیر، شجاع، انقلابی، جهادگر و از خودگذشته باشد تا بتواند در عرصه های گوناگون از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن محافظت و نماید.

وی، خاطرنشان کرد: سپاه یک مجموعه صرفاً نظامی نیست؛ بلکه این نهاد انقلابی و پاسدار انقلاب باید در همه حوزه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی،  سیاسی، امنیتی و اقتصادی ، آمادگی دفاع  از کشور و نظام را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با تأکید بر اهمیت نقش تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در توانمندسازی فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه و بسیج در ابعاد اعتقادی و دینی، گفت: تقویت‌ آمادگی‌های اعتقادی و دینی مکمل قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به شمار می رود.

 گفتنی است:‌ در این همایش با اهدای لوح از زحمات مربیان برتر عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تجلیل شد.

 

ارسال نظرات