خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته معلم

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۰۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته معلمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی          

اَللّـهُمَّ اِنّا نَرْغَبُ اِلَیْكَ فی دَوْلَةٍ كَریمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الاِْسْلامَ وَاَهْلَهُ، وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وَاَهْلَهُ، وَتَجْعَلُنا فیها مِنَ الدُّعاةِ اِلى طاعَتِكَ، وَالْقادَةِ اِلى سَبیلِكَ، وَتَرْزُقُنا بِها كَرامَةَ الدُّنْیا وَالاْخِرَةِ

خداوندا! ما در انتظار روزی هستیم كه آن دُردانه هستی بیاید و بنای عدل بگستراند. بار الها ! امیدمان را نا امید نكن!

تقارن روز نکوداشت مقام معلم و میلاد مسعود منجی عالم بشریت و قطب عا لم امکان مهدی صاحب الزمان (عج) بر تمام عاشقان و منتظران ظهورش به خصوص فرهنگیان عزیز مبارک باد.

عید سعید نیمه شعبان روز امید به آینده روشن، روزی که جهان چشم انتظار مولودی مبارک است تا با تشکیل حکومت عدل الهی انسانیت تشنه راهدایت و سیراب نماید.

انقلاب اسلامی با هدف بسترسازی حکومت مهدوی با راهبری‌های امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان رشید امت توانسته است طی 4 دهه پر از فراز و نشیب کارنامه‌ای درخشان و قابل قبول از خود ارائه کند.

بدون تردید فرهنگیان فرهیخته ایران زمین در کسب این موفقیت‌ها و دستاوردها نقشی اساسی و  محوری برعهده داشته‌اند، هر چند معتقدیم تا رسیدن به جایگاه معلم و آموزش و پرورش در طراز انقلاب اسلامی گام‌های بلندتری باید برداشته شود.

هفته گرامیداشت مقام معلم که با نام استاد شهید علامه مطهری گره خورده، فرصت مناسبی است تا با تجلیل و قدردانی از ایشان به واکاوی و بررسی نقاط ضعف و قوت آموزش و پرورش در انجام رسالت‌ها و ماموریت‌هایش بپردازیم.

بر این اساس با اعتقاد براین اصول کلیدی که تمام مسائل کشور قابل حل و آینده کشور و نظام روشن و پرامید است؛ به چند نکته تاکید می‌نماید:

1-رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را در اجرای دقیق و سریع سند راهبردی تحول بنیادین دانسته و بسیج فرهنگیان اولویت قرار گرفتن آموزش و پرورش در رأس مسائل نظام را آغاز تحول این سند و رشد  و تعالی هرچه بیشتر کشور می داند .(هرچند این گله‌مندی وجود دارد که متاسفانه با گذشت 6 سال  از ابلاغ، آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته و مغفول مانده است.) 

2- تجربه ی تلخ و پرهزینه برجام ثابت کرد که نظام استکباری قابل اعتماد نبوده و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای ملت، به خصوص جوانان امید بست و اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از چالش‌های موجود اقتصادی می‌دانیم.

3- اتخاذ مواضع و رفتارهای تفرقه انگیز، حاشیه‌ساز، ساختارشکنانه، خارج از انصاف و مروت و زیر سوال بردن بازوان توانمند نظام و فاصله گرفتن از مبانی و اصول بنیادین انقلاب را شایسته مسئولین گذشته و فعلی نمی‌دانیم؛ همگان را به رعایت تقوای الهی، حرکت و باز گشت به دامان پر مهر ولایت، انقلاب و ملت دعوت می‌کنیم.

4- با آرمان‌های بلند و پر افتخار امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید عهد و پیمان بسته و استوار تر از گذشته خود را سرباز امام خامنه‌ای عزیز دانسته، تنها اندیشه‌ها و منویات ایشان را حجت بالغه خود در انجام تکالیف و مسئولیت‌ها می‌دانیم و انتظار فرج را اینگونه معنا می‌کنیم.

5- با توجه به تدبیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای در نامگذاری سال 1397 به نام «حمایت از کالای ایرانی» خود را به حمایت از تولید ملی و مصرف کالای ایرانی ملزم دانسته و همگان را به اجرای این تکلیف مهم و سرنوشت ساز دعوت می‌کنیم.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات