حجه الاسلام بریمانی ویژگی منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) را در تبعیت مطلق از فرامین باری تعالی ، پیامبر اسلام(ص) و ائمه هدی(ع) خاصه تبعیت از فرامین حضرت ولی عصر(عج) دانسته و عنوان داشت: منتظران واقعی صالحانی هستند که در گفتار صداقت در عمل اطاعت، در عهد وفادار و از تملق و دروغگویی پرهیز دارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۷۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلین ابوالحسن بریمانی در گفتگو با بسیج با تبریک میلاد سراسر نور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا فدا، تبعیت از فرایض الهی را بزرگترین عبادت و بندگی در برابر خدا دانست.

 مسئول تربیت تعالی بسیج سپاه کربلا مراد از" اطیعو الله و اطیعو الرسول اولی الامر منکم" رااطاعت از امر  و وعده رسول خدا و ائمه معصومین(ع) خواند و بیان کرد: در عصر حاضر  منتظران  فرج  بهترین امت هستند زیرا خیلی از انبیاء و اولیا الهی قبطه منتظران امروز را خورده و بیان می کردند که در عصری که مردم آن دسترسی به امام (ع) نداشته  و اورا نمی بینند یا درک نمی کنند، همچنان مشتاق دیدار و ظهورش شده  و تبعیت داشته و در دل او را دوست می دارند.

حجه الاسلام بریمانی افزود: انبیا  و اولیا الله مامورانی از جانب خدایند تا با رسالتی که دارند، بشر را بسوی حق هدایت کنند و این ماموریت در عصر حاضر به حضرت ولی عصر(عج) واگذار شد.

وی ویژگی منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) را در تبعیت مطلق از فرامین باری تعالی ، پیامبر اسلام(ص) و ائمه هدی(ع) خاصه تبعیت از فرامین حضرت ولی عصر(عج) دانسته و  عنوان داشت: منتظران واقعی صالحانی هستند که در گفتار صداقت در عمل اطاعت و از تملق و دروغگویی پرهیز دارند.

حجه الاسلام بریمانی قول و وعده منتظران واقعی را از دل و جان دانسته و اظهار داشت: دستگیری از مظلومان و زیر دستان، پرهیز از تنگ نظری و خود را با مردم برابر دانستن از دیگر مصادیق منتظران ظهور است که با عهده داری امانت و مسئولیت از خدا غافل نشده  و به قیمت جان خود از آن نگهداری و برای انجام دستورات الهی کوشش دارند.

مسئول تربیت تعالی بسیج  سپاه کربلا پرهیز از حرام خدا و عمل به حلال ، رعایت  و اطاعت از دستورات الهی درباره محرم و نامحرم و عمل یه سفارشات حضرت ولی عصر ارواحنا فدا را از دیگر ویژگی منتظران واقعی ظهور دانست.

 وی  با اشاره به اینکه در زمان وقوع رخدادی،  پیروان امام(ع) به راویان حدیث رجوع کرده که آنانرا حجت بر مردم میدانند گفت: منظور از  روایان حدیث ، رهبران الهی و دینی جامعه اسلامی هستند که امروز منتظران واقعی تابع خدا، رسول خدا(ص)، معصومین و رهبران دینی الهی  هستند و تبعیت از آنانرا برای رسیدن به کمال و سعادت مهم می شمارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها