همزمان با اعیاد شعبانیه، جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان و تجلیل از مقام سرباز در ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۴۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، آئین جشن و بزرگداشت مقام سرباز در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین کدخدایی از کارشناسان مسایل دینی و مذهبی به ایراد سخن پرداخت و پیرامون اهمیت معنویت در زندگی انسان مطالبی را به تأسی از  روایات معصومین علیهم السلام بیان کرد.

وی در ادامه، اهمیت دوست در زندگی انسان و ویژگی های دوست خوب از نظر اسلام را برشمرد و الگوگیری از سیره زندگی معصومین علیهم السلام را نسخه سعادت بخش برای رسیدن به کمال عنوان کرد.

گفتنی است: مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم جشن به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامیداشت روز جوان و تجلیل از مقام سرباز بود.

شایان ذکر است: نظیر این مراسم در رده های تابعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و از سربازان نمونه با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات