جواد گرانمایه مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از اسکان رایگان 389 نفر روز بیمار مبتلا به سرطان از استان زنجان و سرتاسر کشور در فروردین 97 خبر داد .
کد خبر: ۹۰۱۲۳۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: مسئول کلینیک تخصصی مهرانه گفت: بیماران تا اتمام دوران درمان که به تشخیص پزشک صورت می‌گیرد در این مرکز اسکان می‌یابد.
وی با اشاره به ساخت این مهمانسرا توسط دختران مرحوم مهدوی، بنیانگذار دانشگاه علوم پزشکی زنجان که در سطح استانداردهای هتل 4 ستاره می‌باشد، تصریح کرد: در حال حاضر غذای گرم بیماران در سه وعده (صبحانه، نهار و شام) به صورت رایگان به افراد پذیرش شده ارائه می‌شود.
گرانمایه در مورد سایر برنامه های این مجموعه نیز گفت: هر هفته روزهای یکشنبه خیرین کمیته بانوان با اجرای مراسمات متنوع شاد و فرهنگی، دینی و مذهبی از بیماران اسکان یافته در مهمانسرای مهرانه زنجان عیادت می‌کنند.
مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان اینکه یکی از آرزوها و ماموریتهای مهم مهرانه از لحظه آغاز فعالیت، احداث مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه بود که با همت خیرین، کلنگ این مرکز در مهرماه سال 1390 به زمین زده شد، ابراز کرد:  هدف از راه اندازی کامل این پروژه بزرگ برطرف کردن اصلی ترین دغدغه های بیماران مبتلا به سرطان در استان بود که بحمدلله با مراجعه بیماران داخل استان و سایر کشور ساخت این مجموعه در کاستن مشکلات این عزیزان موثر واقع شده است.

ارسال نظرات