خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن(ع):

شبکه‌های اجتماعی آمیزه‌ای از فرصت‌ها و تهدیدها است

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن(ع) اذعان کرد: شبکه‌های اجتماعی در جامعه آمیزه‌ای از فرصت‌ها وتهدیدها هستند که نسل جوان را درگیر خود کرده و شناسایی این تهدیدها و فرصت‌ها برای مسئولین وا فراد جامعه امری ضروری بوده و باید برنامه‌ریزی‌های مناسب و اموزش و فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، موسوی مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن (ع) در نشست بصیرتی و سیاسی که در حوزه حضرت خدیجه (س) برگزار شد عنوان کرد: شبکه‌های پیام رسانی، چون تلگرام و اینستاگرام اگر ادامه حیات داشته باشند در فاصله‌ای نه چندان دور چیزی از دین و ناموس و امنیت برای جامعه باقی نگذاشته و متاسفانه می‌بینیم برخی مسئولان علیرغم مشاهده و تصدیق خسارات غیرقابل انکار این پدیده‌ها باز هم در اقدام قاطع و هماهنگ تردید می‌کنند.
وی تبیین کرد: موبایلی که به دست کودکانمان می‌دهیم مثل تفنگی است که به سوی خود او نشانه رفته است لذا باید بسیار هوشیار بود.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: شناخت تاثیرات و پیامد‌های گوناگون این تکنولوژی بسیار مهم است و اگر در این راستا الگوی مناسبی در رابطه با استفاده از این ابزار معرفی شود می‌تواند سطح اگاهی نسل جوان را بالا ببرد و اندیشه‌های منطقی را گسترش دهد وافکار عمومی را بیدار کند.
موسوی درابطه بااثرات منفی ومثبت فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی ابراز داشت: شبکه‌های اجتماعی در جامعه آمیزه‌ای از فرصت‌ها وتهدید‌ها هستند که نسل جوان را درگیر خود کرده و شناسایی این تهدید‌ها و فرصت‌ها برای مسئولین وا فراد جامعه امری ضروری بوده و باید برنامه‌ریزی‌های مناسب و اموزش و فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.
وی اضافه کرد: هنر ما باید این باشد که درکنار استفاده بهینه از این شبکه‌ها فرهنگ وآموزه‌های دینی وقرانی خود را به جوانان وخانواده‌ها انتقال دهیم.
موسوی عنوان کرد: استکبار جهانی با صرف هزینه‎های کلان و بهره‌گیری از تمام امکانات و تجهیزات خود، علاوه بر تهاجم فرهنگی و ترویج فرقه‌های ضاله (وهابیت و بهائیت) نسبت به راه‌اندازی و بکارگیری گروه‌های تروریستی (داعش و القاعده با پرچم لا إلا إلا الله) درکشتار و قتل عام مردم بی‌گناه درصدد است که چهره اسلام را مخدوش کند و با اسلام هراسی از گسترش و پیشرفت اسلام جلوگیری کند.
موسوی در خاتمه متذکر شد: بنابراین ترویج و نشر فرهنگ قرآنی (اسلام) به جامعه بشری نیازمند به شناخت بهتر و بیشتر جامعه بشری از دستورات و قوانین قرآن کریم (دین مبین اسلام) است؛ که این مهم باشرح و بیان ریز جزئیات قوانین قرآنی میسر و ممکن می‌شود.
۱۰۰۵/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار