جشن بزرگ صعود تیم مردمی و محبوب نساجی، عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید وطنی با حضور دوستداران این تیم، استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، روز گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در یک روز پرهیجان و کاملا فوتبالی توانست به لیگ‌ برتر  صعود کند.

این صعود دل هزاران نفر از مازندرانی‌ها و ایرانی‌ها را شاد کرد چراکه مازندران بعد از گذشت بیش از 10 سال یک نماینده در سطح یک فوتبال کشور دارد.

یک روز پس از صعود تاریخی و دلپذیر نساجی به لیگ برتر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه روز چهارشنبه هفته جاری و از ساعت 17 عصر همه اعضای تیم نساجی به احترام هواداران در ورزشگاه شهید وطنی دور هم جمع می‌شوند تا جشن باشکوهی را در کنار یکدیگر برگزار کنیم، اظهار کرد: این جشن در ورزشگاه شهیدوطنی برگزار خواهد شد.

علی امیری افزود: همه هواداران، پیشکسوتان، اعضای خانواده بزرگ نساجی و هر کسی که دوستدار نساجی است عضو این خانواده محسوب می‌شود و می‌تواند در این جشن شرکت کند.

وی تصریح کرد: حضور همه اعضای خانواده بزرگ نساجی در این جشن می‌تواند یکی از زیباترین صحنه‌های تاریخ این تیم مردمی را رقم بزند.

مسؤول کانون هواداران باشگاه نساجی مازندران نیز با بیان اینکه حس و حال مردم قائم‌شهر بعد از پیروزی در تهران و قائم‌شهر بسیار دیدنی بود، اظهار کرد: از صبح دیروز، مسیر شمال تا تهران کاملاً قرمز شده بود و بیش از 20 هزار هوادار از قائم‌شهر به تهران رفتند و بیش از 50 هزار نفر در قائم‌شهر این پیروزی را جشن گرفتند.

رضا نادری گفت: نساجی، متعلق به همه مازندران است و این را در بازی آخر ثابت کردند چراکه از گلوگاه تا رامسر عاشق نساجی هستند و دیروز در مسیر برگشت در بین راه زن و مرد با اسپند و شیرینی از هوادارانی که به شهر بر می‌گشتند پذیرایی کرند.

جشن بزرگ صعود تیم مردمی و محبوب نساجی، عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید وطنی با حضور دوستداران این تیم، استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها