شورا ها در استقرار پایه دوازدهم در هنرستانها کمک کنند/ بیش از 3 هزار معلم مازندران در شرف بازنشستگی

نیکزاد از شوراهای شهر و شهرداری‌ها خواست تا در استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها به آموزش و پرورش کمک کنند و همچنین بر لزوم توجه سرمایه‌گذارها و خیران به ساخت و ساز هنرستان‌ها و تجهیز آن‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گردهمایی استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها در بابلسر با اشاره به استقرار پایه دوازدهم و سه ساله شدن هنرستان‌ها با توجه به سند تحول بنیادین گفت : در کنار چالش‌هایی مانند وجود مدارس تخریبی، تجهیزات فرسوده و کارگاه‌های کهنه، بازآموزی و آموزش دانش به‌روز بخشی از نیروهای انسانی شاغل در هنرستان‌ها نیز نیاز به توجه دارد.

عسکری نیکزاد بر نبود توازن میان به روز کردن هنرستان‌ها و استقرار پایه دوازدهم با امکانات موجود اشاره کرد و افزود : پیش از استقرار پایه دوازدهم باید مقدمات کار آماده می‌شد و تحلیل فایده می‌گردید و فضاها و امکانات مورد نیاز و سود و زیان علمی این تصمیم سنجیده می‌شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مقوله بازنشستگی تصاعدی معلمان اشاره کرد و گفت: امسال سه هزار و 121 معلم بازنشسته می‌شوند و تا چهار سال آینده 14 هزار نیروی انسانی بازنشسته خواهند شد که بخش زیادی از آنها نیروی انسانی هنرستان‌ها هستند.

وی از شوراهای شهر و شهرداری‌ها خواست تا در استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها به آموزش و پرورش کمک کنند و همچنین بر لزوم توجه سرمایه‌گذارها و خیران به ساخت و ساز هنرستان‌ها و تجهیز آن‌ها تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم برخورد آگاهانه و به دور از احساسات خانواده‌ها در بحث هدایت تحصیلی فرزندانشان تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار