خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان خبر داد؛
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان از اجرای 50 برنامه شاخص در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در نشست خبري كه به مناسبت هفته عقيدتي سياسي در سپاه در سالن جلسات نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، ضمن تبريك اعياد مبارك شعبانيه اظهار داشت: برنامه هاي وي‍ژه اي در گراميداشت اين هفته تهيه و برنامه ريزي شده است كه اجراي آنها از 15 ارديبهشت ماه در سطح سپاه، نواحي، حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج در سراسر استان آغاز مي شود.

وي بيان كرد: 50 برنامه شاخص در سطح استان در طول هفته عقيدتي سياسي در سپاه در سطح استان برگزار مي شود.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان از جمله مهمترين اين برنامه ها را برگزاري همايش ها، كلاس هاي عقيدتي سياسي،‌نشست هاي كارگروه هاي عقيدتي سياسي،‌ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، برپايي نمايشگاه كتاب، ديدار با ائمه جمعه، تشويق و تجليل از مربيان و اساتيد نمونه، ديدار اساتيد و مربيان با آيت الله سيدمحمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان عنوان كرد.

قندهاري افزود:‌مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري به همراه تجليل از مربيان عقيدتي سياسي با حضور سردار طهماسبي معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين در روز شنبه 15 ارديبهشت ماه در سپاه استان سمنان برگزار مي شود.

وي برگزاري مسابقات فرهنگي، كوهپيمايي، ‌اردوهاي فرهنگي، محافل انس با قرآن، ‌برگزاري حلقات صالحين در پايگاه هاي مقاومت بسيج با موضوع انديشه امام خميني(ره)‌و شهيد مطهري، تجليل از اساتيد و طلاب برتر، برپايي نشست هاي روشنگري و ‌برپايي صبحگاه مشترك و زنگ سپاه از معلم را از ديگر برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي در سپاه عنوان كرد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: 40 برنامه در طول سال با محوريت عقيدتي سياسي براي ترغيب پاسداران و بسيجيان به مسائل ديني و معرفتي برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها