اصغری با بیان اینکه تلاش تمام مسؤولان حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است، افزود: باید در سال حمایت از کالای ایرانی، برای واحدهای تولیدی اهمیت و ارزش قائل شویم و در سایه تعامل و همکاری از این فرصت، برای توسعه اقتصادی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کامران اصغری، در بیست و نهمین جشنواره تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تولید استان مازندران در کارخانه سیمان مازندارن، با تبریک هفته کارگر اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از جمله دغدغه‌های مهمی است که برای رسیدن به آن باید با کمک همه جامعه کارگری تلاش کرد.

وی افزود: لزوم حمایت از محصولات تولید داخل با هدف حفظ و ایجاد اشتغال و افزایش توان اقتصادی و مالی تولیدکنندگان داخلی از جمله تأکیدات مهم ما در راستای فرمایشات رهبری است که با دغدغه فراوان در این بخش، پیگیر امور هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید محصول با کیفیت به استقبال خریداران برای استفاده از کالای ایرانی بروند، گفت: اگر تولید داخلی و با کیفیت و استاندارد لازم تولید شود؛ مسلما" افراد از تولیدات داخلی استفاده خواهند کرد و باید کیفیت تولید محصول مورد توجه ویژه تولیدکنندگان باشد.

اصغری یادآور شد: در استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های مختلف طبیعی، زیرساختی و نیروی انسانی و کار، می‌توان با استفاده از حمایت‌های مسؤولان، سرمایه‌گذاران، مردم و مصرف‌کنندگان به رشد اقتصادی مناسب دست یافت.

وی گفت: رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و اشتغال‌زایی در گرو حمایت از تولید داخلی ایجاد می‌شود و باید همه با هم برای ادامه حیات در صنعت و تحول اساسی آن تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: نظام و دولت تلاش زیادی برای کاهش مشکلات جامعه کارگری را در دستور کار دارد که با حمایت از تولید داخلی و همراهی و همگامی همه کارگران و کارفرمایان در بخش تولید و توسعه تولید داخلی، بیش از پیش شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

اصغری با بیان اینکه تلاش تمام مسؤولان حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است، افزود: باید در سال حمایت از کالای ایرانی، برای واحدهای تولیدی اهمیت و ارزش قائل شویم و در سایه تعامل و همکاری از این فرصت، برای توسعه اقتصادی استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های مختلف هفته کارگر امسال گفت: برنامه‌های هفته کار و کارگر به روز و براساس تقویم زمان‌بندی انجام شده اجرا می‌شود که غبارروبی گلزار شهدا، نشست صمیمی با استاندار، توجه به ورزش و سلامت در بین کارگران و تجلیل از کارگران نمونه از جمله این برنامه‌ها بود که حفظ کرامت انسانی کارگران از جمله اهداف مهم ما در همه این برنامه‌ها است.

در این مراسم بزرگ استانی که به میزبانی کارخانه سیمان مازندران در محل این کارخانه در نکا برگزار شد از کارگران و کارفرمایان نمونه استان مازندران، تجلیل و قدردانی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها