روز های بهاری اردیبهشت با ادغام نسیم الهی ولایت

روزهای بهاری اردیبهشت با نسیمی الهی ادغام شده‌ است و عطری اعجاب‌انگیز به بهارمان داده‌ است، روزهایی که جنسش مردم چشم‌ انتظار را بار دیگر به تکاپو واداشته و انتظار را برای‌شان شیرین‌تر از هر زمانی رنگ داده‌است.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهر پر شده‌ است از تکاپو، رنگ امیدواری بار دیگر زمین را فراگرفته‌ است و گویا میهمانی بزرگ در راه است.

روزهای بهاری اردیبهشت با نسیمی الهی ادغام شده‌ است و عطری اعجاب‌انگیز به بهارمان داده‌ است، روزهایی که جنسش مردم چشم‌ انتظار را بار دیگر به تکاپو واداشته و انتظار را برای‌شان شیرین‌تر از هر زمانی رنگ داده‌است.

شعبان که فرا می‌رسد، بار دیگر شکوفه امید در دل مرد و زن، پیر و جوان شکفته می‌شود، شکوفه‌هایی از جنس انتظار و از رنگ امید.

در جشن بزرگ نیمه شعبان، جوانان با شوری وصف‌ناپذیر، کوچه‌ها را ریسه باران می‌کنند تا چراغ‌های چشم‌ انتظاری‌شان را به رخ جهانیان بکشانند، جشن و سرور تمام شهر را فرا می‌گیرد تا این میلاد به آسمانیان تهنیت گفته‌ شود.

ولادت آخرین فرستاده خداوند، حضرت مهدی(عج)، که جهان چشم‌انتظار ظهورش به انتظار نشسته‌است تا بیاید و عدالت الهی را در زمین جاری کند.

تا زمین را به خرمی و آسمان را به نیلگونی حقیقی سوق دهد، تا چشمه‌ساران را به جوشیدن وا دارد و نسیم اهورایی را به وزیدن، تا شکفتن را برای تمام نرگس‌های نشکفته مشق کند و حیاتی تازه به زندگانی دهد.

نیمه‌ماه شعبان همان بهانه‌ای است برای بار دیگر صیقل‌دادن قلب‌های منتظر تا رنگ سپیدی را بر دل‌های‌شان حک کنند و با خلوصی از جنس نور در انتظار مردی آسمانی باشند.

روزی که چشم‌انتظارانِ منتظر به امید طلوع این خورشید حقانیت، شمع‌ها را درخشان‌تر از همیشه می‌افروزند و خیابان‌ها را با نوای میلاد حضرت، آذین می‌بندند.

آقا این روزها تمام جهان در انتظار گام‌های آسمانی شما هستند، در انتظار روزی که نوای موذن از کعبه الهی برخیزد و نوید ظهور حضرت را دهد.

برای جشن ولادت‌تان خانه‌ها از نو خانه تکانی شدند و قلب‌ها از نو از کینه تهی، تا آماده استقبال از عزیزترین مهمان شوند.

بر در خانه‌ها نام مهدی(عج) خودنمایی می‌کند و واژه اللهم عجل لولیک الفرج، زیر لب‌ها زمزمه می‌شود، عیدی بزرگ به راه است و همگان امید دارند تا عیدی خود را از مولای منتظران هدیه بگیرند.

آقای منتظران، این روزها جمکران‌تان حال دیگری دارد و زائران بی‌شماری را به سوی خود می‌کشاند، زواری که به بهانه گوشه نگاه حضرت، راهی قم می‌شوند و خود را میهمان مسجدی از جنس نور می‌کنند.

بی‌شک بساط شادی و جشن در آسمان نیز به راه است، چشمان منتظران همچنان به این راه دوخته‌است که بیایید و جهان را با حضورتان مزین کنید تا مدینه‌‌ای فاضله به پا گردد.

در جشن میلادتان تمام عاشقان در حسرت نگاه‌تان بی‌قرارند و در انتظار پایان این شب سیه، به انتظار طلوع‌تان نشسته‌اند.

 

 

صائمه یوسفی‌‍گل‌افشانی/

ارسال نظرات
پر بیننده ها