فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

امروز کار و کارگری جایگاهی برای کمال انسانی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در همایش بزرگ هفته بسیج کارگری در جزیره صدرا بوشهر گفت: امروز کار و کارگری ارزش ذاتی خود را در جامعه پیدا کرده و جایگاهی برای برطرف کردن فقر و رسیدن به کمال انسانی است.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو تلاش همه جانبه و مدیریّت جهادی را از ویژگی ­های رشد محیط­ های صنعتی و کارگری عنوان و اظهار کرد: تقویّت وجدان کاری و انضباط اجتماعی دو مؤلفه مهم کارگران است که این ویژگی ­ها دقیقاً با کار شما در صدرا و کارگری در کلّ کشور سازگاری داشته و شما با این ویژگی ­ها وارد عرصه تقویّت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران شده ­اید.

وی تصریح کرد: نشاط یک کارگر زمینه ­ساز رشد فضایل اخلاقی او در جامعه است و به همین سبب است که امروز کارگران ما در اجتماع دارای شخصیّتی دینی و اثرگذار هستند.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: راهی که جمهوری اسلامی برای رسیدن به اقتصادی شکوفا و تولید کالاهای داخلی دنبال می­ کند در بازوان کارگران در عرصه­ های مختلف رقم می ­خورد.

در پایان این همایش از جمعی از کارگران و مدیران واحدهای کارگری تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این همایش پایگاه مقاومت بسیج فدائیان ولایت شرکت صنعتی دریایی ایران با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) افتتاح شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات