خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان:

تبعیت از ولایت اصل نظامی گری مکتبی است

امام جمعه قهستان با تاکید بر اینکه اصل اساسی در نظامی گری مکتبی تبعیت از ولایت است گفت: موضوع عقیدتی که در نیروهای مسلح وجود دارد یعنی همان ایدئولوژی و مکتب نظامی ما که بخاطر عقیده بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،کارکنان سپاه درمیان با امام جمعه قهستان دیدار کردند.

 حجت الاسلام خزاعی امام جمعه قهستان در این دیدار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت : عقیدتی- سیاسی از بخش های بسیار مهم مجموعه نیروهای مسلح است عقیدتی با ارتقاء باورهای دینی کارکنان و بصیرت افزایی می تواند از بسیاری از جرایم و تخلفات پیشگیری کند.

وی افزود: در بعد نظامی ما نظامی صرف داریم بدون ایدئولوژی  یعنی فکر و عقیده ندارد و یک موقع نظامی داریم که ایدئولوژی دارد  مثل خیلی نظامی های اسرائیل، آمریکا و غیره در راستای نظامی گری و وحشی گری خودش هست.

امام جمعه قهستان ادامه داد: ما دنبال نظامی صرف نیستیم دنبال نظامی مکتبی هستیم و در این نظامی گری مکتبی خودمان به مردم خدمت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اصل اساسی در نظامی گری مکتبی تبعیت از ولایت است  خاطرنشان کرد: موضوع عقیدتی که در نیروهای مسلح وجود دارد یعنی همان ایدئولوژی و مکتب  نظامی ما که  بخاطر عقیده بوده است

خزاعی با بیان اینکه در نظامی گری باید پیروی از عقیده داشته باشید  ادامه داد: در نیروهای مسلح وجود مجموعه عقیدتی نشانگر پیوند نیروهای ما با عقیده، قرآن و مکتب است. ما باید در مجموعه های نظامی بیش از پیش بر روی عقیده  نیروهای کادر و سربازان وظیفه کار کنیم.

 وی در پایان گفت: نیروهای مسلح به لحاظ مأموریت خطیر و ارزشمند برقراری امنیت، از بعد معنوی، اعتقادی و اخلاقی باید در بالاترین حد از ایمان و تعهد باشند و قطعاً آموزش‌های عقیدتی- سیاسی و نظارت های دقیق و مستمر در سلامت و صیانت کارکنان تأثیر زیادی دارد.

امام جمعه قهستان متذکر شد: مجموعه عقیدتی سیاسی  با ارتقاء فرهنگ دینی و روحیه خدا ترسی به سلامت و صیانت نیروها کمک بسیاری می کند و مسئولان عقیدتی- سیاسی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها