"جواد شکیبا" و " محمد مهدی رحمانی " از اشکذر توانستند در مسابقات جهانی WRPF بر روی سکو بروند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در خاک روسیه بالا ببرند.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۶۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، اشکذری‌ها باز در عرصه جهانی برای ایران افتخار آفرینی کردند به طوری که روز پیش “جواد شکیبا” و ” محمد مهدی رحمانی ” از اشکذر توانستند در مسابقات جهانی WRPF بر روی سکو بروند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در خاک روسیه بالا ببرند.
تیم ملی پاور لیفتینگ مردان ایران با حضور دو ورزشکار اشکذری به سرمربیگری محمد رضا رجبی و سرپرستی جابر اسدی به مسابقات جهانی WRPF که در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۸ (۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) به میزبانی شهر مسکو برگزار شد اعزام شد.
در این رقابت‌های “جواد شکیبا” در رشت پاور لیفتینگ (کنده زنی) بزرگسالان در بین ۱۶ کشور جهان توانست همه رقابای خود را پشت سر بگذارد و بر روی سکوی قهرمانی برود و سرود جمهوری اسلامی ایران را در سالن رقابت‌ها طنین انداز کند.
“محمد مهدی رحمانی اشکذری” نیز دومین ورزشکار اشکذری تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بود که توانست در دسته ۷۵ کیلو گرم جوانان، آیتم ددلیفت در بین کشور‌های شرکت کننده به مدال برنز برسد و برای ایران افتخار آفرینی کند.
ارسال نظرات