خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر این موفقیت را نتیجه تلاش و روحیه خستگی ناپذیر و وحدت و همدلی هنرمندان بسیجی این شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود:  شبستر به خاطر دارا بودن قابلیت های ارزشمند و مستعد فکری و استعدادهای بالقوه هنری می تواند افق های روشنی را در جهت هنر تزاز انقلاب اسلامی در سطح استان و کشور بگشاید.

وی نوع نگاه و تفکر متولیان فرهنگی وهنری نسبت به هنرمندان جوان و نوجوان شبستر را مهم ارزیابی و بیان کرد : هنرمندان این شهرستان فقط به توجه  و پشتیبانی فکری و معنوی نیازدارند و مشکلاتی که سد راه فعالیت های هنری در این شهرستان می باشد مشکلات فکری و نرم افزاری است.

رجبی خاطر نشان کرد: با ترمیم نوع نگاه مسئولان امر نسبت به هنرمندان جوان واستعداد های هنری می توانیم توانمندی های هنری را در شبستر بالا ببریم.

وی کانون بسیج هنرمندان شبستر را بستری بسیار مناسب و کارآمد برای احیا و گسترش فعالیت های هنری دانست  و اظهارداشت: اینجانب به عنوان خادم هنرمندان شهرستان، شبانه روز در خدمت همه عناصر فرهنگی و هنری هستم و معتقدم در این شهرستان شبستر به دلیل دارا بودن  استعداد های هوشمنمد فکری و هنری و فرهنگی هیچ مشکل حل نشدنی درحوزه  فعالیت های هنرمندان وجود ندارد .

رجبی ادامه داد: باید نوع نگاه خودمان را تغییر دهیم تا شاهد شکوفایی استعدادهای هنری شهرستان باشیم .

 

 

ارسال نظرات