خبرگزاری بسیج: محمد آقامیربابایی دوچرخه سوار ایران گرد بابلسری پس از 55 هزار کیلومتر رکاب زدن به شهرری رسید و شهردار منطقه 20 با او دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در دیدار با دوچرخه سوار بابلسری که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم هر شهر به سفر ایرانگردی پرداخته است، گفت: این اقدام شما به لحاظ اینکه سفیر تکریم و تمجید شهدای مدافعان حرم و مروج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک هستید، ارزشمند است.

صفوی به وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و با استعانت از انوار معنوی این محل مقدس برای محمد آقامیربابایی توفیق های روز افزون آرزو کرد.

محمد آقامیربابایی از دوچرخه سواران استان مازندران، سفر ایرانگردی خود را از شهر بابلسر در تیر سال 95 آغاز کرده که با عبور از 26 استان و جزایر خلیج فارس هم اکنون به شهرری رسیده است.

آقامیربابایی کمک به صنعت گردشگری، حفاظت از محیط زیست گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری را از اهداف سفرش برشمرد.

دوچرخه سوار بابلسری علاوه بر جمع آوری جاذبه های گردشگری هر شهر، حامل بنری مزین به تصاویر و اسامی شهدای مدافع حرم شهرهای عبوری است.

ارسال نظرات