در سال 96:

1141 پیام شهروندان منطقه 20 پیگیری شد

خبرگزاری بسیج: رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 از ثبت و پیگیری 1141 پیام شهروندی در سامانه نظارت همگانی 1888 در سال 96 خبر داد و به اهمیت جایگاه مشارکت شهروندان در اداره شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 جعفر ایمانی بخشایش با بیان این مطلب گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه و انجام فعالیت های اثرگذار و در نهایت کسب رضایتمندی شهروندان، رسیدگی به پیام های مردمی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی 1888 از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

بخشایش مشارکت شهروندان منطقه 20 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته 1141 پیام از سوی شهروندان داشتیم که با پیگیری به موقع، موفق شدیم با کسب امتیاز 92.85 ، رتبه خیلی خوب را در کارنامه ارزیابی عملکرد سال 96 سامانه نظارت همگانی 1888 مدیریت شهری این منطقه ثبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سامانه 1888 مناطق بر اساس رسیدگی کمی و کیفی پیام ها و جذب و آموزش ناظران افتخاری ارزیابی می شوند، گفت: با توجه به اینکه شهروندان اولین لایه جامعه در برخورد با مشکلات هستند، مشارکت آنها در رفع معضلات شهری بسیار اثر گذار و تکمیل کننده فعالیت کارشناسان و مدیران شهری است.

رئیس بازرسى شهرداری منطقه 20 سدمعبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی، صنایع و مشاغل مزاحم، لکه گیری آسفالت و نظافت معابر از مهمترین مصادیق پیام ها بوده است، یادآور شد: با مقایسه مهمترین مصادیق پیام های مردمی در سال 96 نسبت به سال 95، میزان گلایه مندی شهروندان 2 درصد کاهش داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار