خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: وظیفه بسیج دانش آموزی تبیین منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان برای نوجوانان و جوانان است .
کد خبر: ۹۰۱۲۰۹۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

وظیفه بسیج دانش‌آموزی تبیین منویات امام(ره) و رهبری برای جوانان استبه گزار ش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی سه بخش شهرستان رزن اظهار داشت: وظیفه بسیج دانش آموزی تبیین منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در بین دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان برای نوجوانان و جوانان است .

وی بیان کرد: مردمی بودن و اتکاء به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اقشار مختلف مردم از ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران است و سپاه و بسیج نقطه اتصال مردم به حاکمیت بوده و تحکیم رابطه مردم و حاکمیت این نهادها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: در قانون اساسی وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب مشخص شده است اما متاسفانه برخی دانسته و یا ندانسته این موضوع را زیر سئوال می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین تهدیدات کشور تهدید اقتصادی بوده و به همین دلیل چند سالی است شعار سال حول این محور می‌چرخد بنابراین بسیج باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده تا با این تهدیدات مقابله شود. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات