خبرهای داغ:
مراسم انتخاب رؤسای مجمع و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان فارس در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مراسم انتخاب رؤسای مجمع و هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان فارس امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای رسانه‌های این استان در محل بسیج رسانه فارس برگزار شد كه در آن رضا عسلی به عنوان رئیس مجمع و جاویدی به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز این سازمان انتخاب شدند.

مصطفی اژدری، مسئول سازمان بسیج رسانه فارس در این نشست با بیان اینكه مقام معظم رهبری واژه هیئت‌های اندیشه‌ورز را در دیدار با بسیجیان مطرح کردند، گفت: رهبرمعظم انقلاب چندسالی است که روی برخی گفتمان‌ها بسیار تاکید دارند، گفتمان‌هایی مانند انقلاب اسلامی، گفتمان نفوذ، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده، اقتصاد دانش بنیان و اخیراً هم گفتمان هیئت‌های اندیشه‌ورز را مطرح کرده‌اند و اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان‌ها توجه کنیم.

وی با اشاره به مزیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز، تاکید کرد: تقویت روابط، تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی، بالارفتن اعتماد، همسو شدن اهداف، رشد مسئولیت‌پذیری و خلاقیت و نوآوری، رشد قدرت تصمیم‌گیری، پویایی، شکوفایی استعداد، افزایش توانمندی‌ها از مزیت‌های این هیئت‌هاست.

در ادامه این نشست حاضران به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، موانع و راهکارهای مربوطه در این زمینه و فعالیت رسانه‌ها درسطح استان پراختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها