امروز با حضور تعدادی از مسئولان سازمان بسیج اساتید و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، آیین تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج اساتید در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  آئین تودیع و تقدیر از خدمات مهندس محمدحسین نیکونژاد و معارفه مهندس علی فرهادی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی باحضور معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید کشور، مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و تعدادی از معاونین دانشگاه و بسیج اساتید، برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اکبر متکان – مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ – ضمن تقدیر از تلاش های مهندس علی فرهادی، برای وی آرزوی موفقیت کرد. وی با اشاره به شرایط ویژه منطقه و جهان و اهمیت حرکت جهادی و انقلابی در سنگر دانشگاه، خاطرنشان کرد: بسیج اساتید تهران بزرگ با سرمشق قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مرجعیت و با هدف اعتلای نظام سرافراز اسلامی و گره گشایی از مشکلات کشور، با تمام توان و با سلاح علم و به عنوان موتور پیشران دانشگاههای کشور، در خدمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی خواهد بود و در این مسیر، ویژگی اثربخشی را در تمامی فعالیت های خود مدنظر قرار خواهد داد.

همچنین دکتر احمد نادری – معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور – ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو مسئول پیشین و جدید بسیج اساتید در این دانشگاه، بر اهمیت تشکیل اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید که مسئله محور بوده با استفاده از ظرفیت استادان وطن خواه دانشگاه به کمک حل مشکلات کشور خواهد آمد، تاکید کرد.

در ادامه دکتر عظمتی رییس دانشگاه شهید رجایی ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین بسیج اساتید، برای مهندس علی فرهادی آرزوی توفیق کرد. همچنین حجت الاسلام فضلعلی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک به مهندس فرهادی، بر لزوم حمایت از وی و کمک به بسیج اساتید دانشگاه برای تحقق اهداف و برنامه های این سازمان تاکید کرد.

ارسال نظرات