خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار رمضان شریف گفت: سپاه نمی تواند به مشکلات مردم بی تفاوت باشد زیرا از جنس مردم است و نمی توانیم نظاره گر باشیم در مشهد اهواز و چهارمحال مردم به مشکلات مختلف مبتلا باشند و در کنار آنها نباشیم..
کد خبر: ۹۰۱۲۰۳۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 300 شهید کارگری و روز کارگر که در تالار شهر الوند برگزار شد ضمن تبریک روزکارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی ماهیت آن بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفت لذا از اول انقلاب دشمنان طراحی های زیادی برای زمین زدن انقلاب پیاده کردند که یکی از تئوریسین های آمریکایی می گوید ما باید کاری کنیم که ایران نتواند جشن چهل سالگی انقلاب را بگیرد.
وی ضمن اشاره به فتنه های اخیر گفت: با این نوع ادبیات مشخص بود که تهدیدهایی علیه انقلاب برنامه ریزی و طراحی شده و عوامل آنها در داخل به دنبال ضربه به انقلاب بودند اما موفق نشدند زیرا انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت و رسول اکرم (ص) می باشد و مستضعفان جهان را علیه ظلم تهییج کرده به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب بپردازند.
سردار رمضان شریف در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث شد تا استکبار ستیزی در منطقه و جغرافیای حهان اسلام فرا تر رود،آنها معتقد بودند که جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند و از این طریق به خواسته های خود برسند.

وی افزود:  پیداشدن جسد مومیایی هم بی ارتباط به این فتنه نبود، در سال های اخیر بیش از ۱۱مستند از شبکه های معاند در خصوص خدمات حکومت پهلوی منتشر شد و با کار رسانه در صدد هستند تا آن دوران را گل و بلبل نشان دهند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمنان اشتباه کردند زیرا نمی دانستند که نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می کشد و مانع از عملیاتی شدن نقشه های آنان می شوند.
وی ضمن اشاره به تهدید کشورهای عربی گفت: وقتی یک پهباد اسباب بازی وارد کاخ پادشاه عربستان می شود همگی به یک پایگاه آمریکایی پناه می برند و قدرت برقراری امنیت را ندارند زیرا امنیت را گدایی می کنند و از جوک های روزگار است که می نشینند در برابر اربابانشان ایران را تهدید می کنند!

سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد
سردار شریف گفت: تنها کشوری هستیم که در دنیا مستقل بوده و تمام تصمیمات را در داخل کشور می گیریم و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد زیرا با رهبری مقتدر تمام نیازهای دفاعی خود را تولید کرده و با الگو گیری از راه شهدا می توانیم در راه شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم هم موفق باشیم.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ضمن توصیه به دانشجویان در خصوص مطالعه تاریخ شاهنشاهی گفت: تاریخ شاهنشاهی را مطالعه کنید طبق آمار برنامه بودجه در سال ۵۶ بیش از ۷۰ درصد مردم در روستاها زندگی میکردند و شما می دانید که زندگی در روستاها قبل از انقلاب به چه صورت بوده و از کمترین نعمت آب برق و گاز برخوردار بودند ویعنی ۷۰ درصد مردم در فقر مطلق به سر می بردند.

سردار شریف ادامه داد: با افتخار اعلام می کنیم که امروز روستاهای بالای ۲۰ خانوار در جمهوری اسلامی صاحب برق و آب آشامیدنی سالم و گاز و سایر مواهب هستند اما مشکلات بیکاری و معیشت را منکر نمی شویم. رهبر انقلاب به طور مکرر در زمینه اقتصاد و تولید در سالهای اخیر مطالبه کردند که باید عمل گرا باشیم.
سردار شریف در ادامه اظهار داشت:قرارگاه سازندگی سپاه با ساخت پالایشگاه خلیج فارس ایران را از واردات بنزین بی نیاز کرده و به زودی جزو صادرکنندگان این محصول استراتژیک قرار خواهیم گرفت.عده ای می خواهند که سپاه در پادگان ها بایستد و کاری به مشکلات مردم نداشته باشد.
وی افزود:سپاه نمی تواند به مشکلات مردم بی تفاوت باشد زیرا از جنس مردم است و نمی توانیم نظاره گر باشیم در مشهد اهواز و چهارمحال مردم به مشکلات مختلف مبتلا باشند و در کنار آنها نباشیم.سپاه زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت پذیری و مردمی بودن می گیرد.
در پایان ضمن تقدیر و تجلیل ازخانواده شهدا گفت: خانواده شهدا نماد راستین و صبر انقلابی هستند که در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرود میآوریم.

سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها