خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: در سال 96 با تحویل گاز به مقدار 2 میلیارد و 199 میلیون و 456 هزار مترمکعب بر ساعت به بخش نیروگاهی، منجر به افزایش 22 درصدی مصرف این بخش شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۳۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به اینکه تحویل گاز طبیعی به بخش های نیروگاهی، یکی از مهم ترین راهکارهای کاهش آلایندگی های زیست محیطی می باشد، افزود: حفظ محیط زیست استان از اولویت های مهم شرکت در توزیع سوخت پاک گاز طبیعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مطلوب شرکت گاز استان در حفظ محیط زیست گفت: تأمین گاز 174 واحد صنعتی طی یکسال گذشته از مهمترین اقدامات این شرکت در کاهش آلایندگی های زیست محیطی می باشد.

توحیدی با اشاره به اخذ گواهینامه مدیریت سبز توسط شرکت گاز استان بیان کرد: این گواهینامه در سال گذشته با انجام اقداماتی نظیر خرید دستگاه اندازه گیری ضرایب نشر متان در راستای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و گرمایش زمین و نیز نشت یابی سالیانه از کلیه تاسیسات شرکت، ساخت سیستم تصفیه فاضلاب بی هوازی برای اولین بار در سطح گازهای استانی، کاشت بیش از 1200 اصله درخت به روش  آبیاری قطره ای در ایستگاههای CGS، اندازه گیری میزان آلایندگی خروجی هیتر در 104 ایستگاه CGS در راستای کنترل آلودگی هوا ،انجام معاینه فنی موتورخانه های شرکت بر اساس استاندارد ISIRI16000، شناسایی کلیه پسماندهای ویژه و انعقاد قرارداد با پیمانکاران حوزه پسماند و ایجاد نرم افزار مدیریت پسماند در سطح شرکت و ورود اطلاعات پسماندهای درتمامی ادارات به نرم افزار مذکور و امکان گزارشگیری آنلاین، برگزاری 10 مانور زیست محیطی ریزش مرکاپتان، تمدید سیستم مدیریتی ISO14001 , HSE-MS,ISO 50001 در راستای حفاظت از محیط زیست و ... تحقق یافته است.

 

ارسال نظرات