نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع پایوران و بسیجیان سپاه آذرشهر با بیان اینکه سستی در مدیریت موجب کندی کارها می شود، گفت: مهم ترین مشکل کنونی کشور بحران مدیریت است.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی نیاز کنونی کشور را مدیریت انقلابی خواند و افزود: باید برای حل مشکلات کشور مدیران انقلابی و قاطع به کارگیری شوند.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین المللی  اظهارداشت: در هرکجا که آمریکا خواسته است نقشه ای پیاده کند با شکست مواجه شده است.

فرهنگی منافع نظام استکبار را در تضاد با منافع جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: نظام سلطه درصدد انزوای نظام جمهوری اسلامی است ولی اگر ما با این روند اتحاد و انسجام داخلی پیش برویم همچنان که تاکنون کاری از پیش نبرده اند از این به بعد هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی منظور از آرامش مدنظر امریکا را حاکمیت امریکا و صهیونیست ها در منطقه غرب آسیا دانست و خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و جانفشانی های جبهه مقاومت این نقشه را به گور خواهند برد.

سیدرضا پور زینال؛ فرمانده سپاه آذرشهر با گلایه از وضعیت فرهنگی آذرشهر، اظهارداشت: کم کاری برخی مسئولان موجب برخی ناهنجاری های فرهنگی در سطح جامعه شده است که یا باید رویه آن ها عوض شود یا باید از مسئولیت کنار روند.

ارسال نظرات