فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان باهدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء با خانواده شهید فولادی در نیکشهر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر فرمانده سپاه سلمان، با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهید فولادی در نیکشهر دیدار ودلجویی کرد.
وی گفت: ایران اسلامی بیش از هر جای دیگری مفتخر به داشتن ارزش‌های والا و اصیلی است که نمونه‌ی آن را در کمتر جایی می‌توان دید و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش هااست که همزمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخورداراست.
سردار معروفی بیان کرد:این دیدار در راستای آموختن درس ایثار و فداکاری از شهداء و والدین آن‌ها است که تلاش ما برگرفته از فداکاری و از خودگدشتگی خانواده شهدا است.
وی تصریح کرد: شهدا از جان و مال خود برای حفط ارش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گذشتند و باید بر ضرورت این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها به نسل جوان تاکید کرد.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد باید به نسل جوان و آینده ساز انقلاب یاد آوری کرد که شهدا در روز‌های سخت برای سربلندی ملت و حفظ ارزش‌ها از خودگذشتند و امنیت و آرامش امروزی که در جامعه حکم فرماست را ما مدیون رشادت‌ها و خون پاک این بزرگ مردان هستیم.
ارسال نظرات