خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری گفت: هرکدام از ما یک شهید را الگو قرار دهیم و خواسته شهدای را عمل کنیم و آن وقت بسیاری از موانع که در زندگی ما هست برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۱۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

صبح امروز یادواره 300شهید کارگر استان قزوین با حضور سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و خانواده معزز شهدا در تالار شهر الوند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگری گفت:کار گران سربازان جنگ اقتصادی هستند و در برابر هجمه هایی که از طرف استکبار به ایران وارد می شود کار جهادی انجام می دهند و زنده نگه داشتن راه شهدا خدمت به آرمانهای امام و انقلاب است.
وی در ادامه اظهار داشت:همه ما محتاج شهدا هستیم و ثابت ماندن آنها در ولایت پذیزی را باید الگو قرار دهیم و قتی وصیت نامه شهدا را مرور می کنیم برای پست و ریاست و مسائل مادی هرگز لغزش نداشتند و عطای دنیا را به لقایش بخشیدند تا انقلاب پا برجا بماند.
سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری افزود: هرکدام از ما یک شهید را الگو قرار دهیم و خواسته شهدای را عمل کنیم و آن وقت بسیاری از موانع که در زندگی ما هست برداشته خواهد شد.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها