خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم گفت: امروز تفکر بسیجی و همدلی و هم افزایی و نشاط و تلاش راه برون رفت از تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۷۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمود مرادی» در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید «شهبازی مومنی» حوزه بسیج شهید برونسی، با تبریک موالید ماه شعبان اظهار داشت: امروز همه آنچه که از شوکت و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد هستیم، به برکت خون مطهر شهیدان والامقام است.
وی با گرامیداشت هفته کارگر و اشاره به شعار امسال خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در راستای حماست از کالای ایرانی قدم‌های موثری برداریم و این موضوع مهم جز با تفکر بسیجی و غیرت ملی محقق نمی‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم تاکید بر مسائل اقتصادی در نامگذاری‌های سال‌های گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن تفکر بسیجی کلید تمامی قفل هاست و اگر در سال‌های قبل به شعار‌های سال توجه بیشتری می‌شد، امروز شرایط بهتری داشتیم.
وی با تبیین اثرگذاری بسیج در حل مشکلات جامعه یادآور شد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و امروز همان تفکر میتواند در همه زمینه‌ها بخصوص فرهنگ و سیاست و اقتصاد نجاتبخش ما باشد.
مرادی افزود: جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن و ... با نیرو‌های بسیج مردمی تشکیل شد و در برابر حملات تروریستی ایستاد و ما باید به قدرت عظیم تفکر بسیج باور داشته باشیم.
وی با بیان این نکته که مسلما برخی عوامل و مشکلات از دست ما خارج است، تاکید کرد: آن چیزی که سهم خود ماست و موجب بروز مشکلات می‌شود، انتخاب ما است و خودمان می‌توانیم با انتخاب مسیر‌های صحیح‌تر از بروز مشکلات جلوگیری نماییم، بخصوص در بخش صنعت باید به توانمندی‌های خودمان رجوع کنیم.
مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم ابراز داشت: باید همه کارگران و کارفرمایان و مسئولان همدل باشند و محصولات تولیدی کارخانه‌ها را مایه عزت و سرافرازی جامعه بدانند و با هم افزایی و نشاط و روحیه بسیجی به موفقیت بیندیشند.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی یک مقدارش دست خود ما است و رسانه‌ها و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها نیز باید در این راستا به وظایف خود عمل کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها