خبرهای داغ:
معاون شركت شهرک‌هاي صنعتي قزوين خبر داد:

برگزاري جلسه شوراي راهبري كلينيک كسب و كار در شهرک‌هاي صنعتي قزوين

معاون صنايع كوچک شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: نخستین جلسه شوراي راهبري كلينيک كسب و كار با حضور تعدادي از دستگاه‌ها و نماينده تشكل‌هاي خصوصي در شركت شهرک‌هاي صنعتي این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۳۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، شهريار كشاورز در نخستین جلسه شوراي راهبري كلينيک كسب و كار اظهار داشت: در راستاي توسعه خدمات كسب و كار به smeها و ارائه خدمات مشاوره‌اي جهت توسعه كمي و كيفي بنگاه‌ها، كلينيک‌هاي كسب و كار بعنوان يک مدل توسعه‌اي با حضور تيم‌هاي توانمندساز متشكل از مشاوران حقيقي و حقوقي تشكيل مي‌شود.
وي با اشاره به اهميت و نقش اين كلينيک به عنوان مدل موفق در كشورهاي توسعه يافته افزود: عارضه‌يابي واحدهاي صنعتي و توليدي، ارتقاء افزايش ظرفيت بنگاه‌هاي توليدي، كمک به بهره‌داري واحدهاي راكد و نيمه فعال و نوسازي و بازسازي واحدهاي صنعتي از مهمترين اهداف راه‌اندازي اين كلينيک است.
معاون صنايع كوچک شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين، ارتباط صنعت و نخبگان دانشگاه را براي حضور مؤثر دانشگاهيان در فضاي كسب و كار با هدف نهادينه كردن تئوريهاي دانشگاهي در محيط كسب و كار استفاده از مشاوران متخصص جهت حل مشكلات بنگاه‌ها را يكي ديگر از مزيت‌هاي تشكل كلينيك كسب و كار دانست.
كشاورز مركز خدمات فن‌آوري و كسب و كار شهرک صنعتي كاسپين را عنوان مركز اصلي و هاپ كلينيک كسب و كار معرفي كرد.
گفتني است نخستین جلسه شوراي راهبري كلينيك كسب و كار با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، رئیس کانون کارفرمایان ، نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و مشاوران مرکز خدمات کسب و کار برگزار شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها