امام جمعه اهرم گفت: دشمنان در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و سپاه هستند.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۳۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام راستگو در دیدار با اعضای ستاد برگزاری برنامه‌های عقیدتی سیاسی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس این نهاد مقدس تاکنون که سختی‌ها و شیرینی‌های بسیاری از نظام اسلامی ایران گذشته وظیفه خود را نسبت به انقلاب و نظام به خوبی انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

راستگو با تمجید عملکرد سپاه در بوشهر، ادامه داد: سپاه در همه عرصه‌های نظام و انقلاب بازوان پرتوان ولایت فقیه بوده و بخاطر همین است که دشمنان تمام ابزار و امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا شاید بتوانند بین مردم و این نهاد مقدس فاصله ایجاد کنند.

 امام جمعه اهرم تاکید کرد: تا زمانی که سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی به وظیفه‌ای الهی خود خود برای نظام و انقلاب به خوبی عمل کنند این کار از قلم عالم هم بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه حضور و وجود به موقع و هوشمندانه سپاه و پاسداران در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب باعث شده تا دشمنان نتوانند به آن ضربه بزنند، گفت: ما معتقدیم پاسداری فقط نظامی‌گری صرف نیست و پاسدار باید فرمانده، الگو، عالم و دارای بصیرت سیاسی باشد.

راستگو با اشاره به اینکه رسالت پاسداری ایجاب می‌کند در این لباس تا جان دارد به نظام، انقلاب و رهبری خدمت کند، افزود: روحانیون شهر اهرم آماده هر همکاری با سپاه در زمینه‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات