کارکنان سپاه و بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۳۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پاسداران و بسیجیان با نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت السلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: سالانه برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی با محوریت سالروز شهادت استاد مطهری در رده‌های سپاه استان انجام می‌شود.
وی از آثار شهید مطهری با عنوان اندیشه‌های زلال و نابی که انسان ساز است نام برد و افزود: سپاه امروز در تقابل با دشمنان از اندیشه زلال برگرفته از ائمه اطهار و افکار شهید مطهری در همه عرصه‌ها به موفقیت رسیده و نقش اول در سازمان‌ها را بر عهده دارد.
طهرانی زاده با اشاره به این مطلب که به واسطه اندیشه‌های ناب استاد مرتضی مطهری افرادی که می‌خواهند از انقلاب و دست آورد‌های آن صیانت و حراست کنند باید از این شهید الگو برداری کنندبیان کرد: آثار این شهید با گذر بیش از ۳۰ سال از عمرش همچنان کانون بحث‌های فکری، اندیشه ایی و عقیدتی در مجامع جهانی است.
همچنین آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز شهرستان زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و ولادت امام زمان (عج) با اشاره به این مطلب که هر کسی امام زمان خود را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است گفت: روز شهادت استاد بزرگ شهید مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی و سیاسی نام گذاری شده است.
وی افزود: روحانیونی که در قسمت عقیدتی سیاسی سپاه فعالیت دارند، رسالتی مهمی و خطیر بر دوش دارند چرا که این افراد معنویت و اعتقادات پاسداران در جامعه را تقویت می‌کنند.
آیت الله سلیمانی در ادامه به افتخار آفرینی سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: سپاه نهادی مردمی و خدمت گذار در جامعه است که در راستای خدمت رسانی به افراد محروم گام برداشته وحمایتگر مظلومین است.
امام جمعه شهرستان زاهدان در پایان به بررسی ویژگی‌های بین سپاه و امام حسین (ع) که در مسیر احیای اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشتند پرداخت.
وی در پایان به دشمنی دشمنان انقلاب که در پی نابودی اسلام هستند اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش بسیاری برای تخریب ارگان سپاه کردند، ترامپ سپاه را در لیست ارگان‌هایی قرار داد که باید از بین بروند و با بد جلوه دادن این نهاد انقلابی ومردمی به دنبال اهداف شومش بود که موفق به این کار نشد.
ارسال نظرات