خبرهای داغ:
برگزار شد:

همایش حکمت مطهر در شهرستان آوج

همایش حکمت مطهر در شهرستان آوج با حضور حجت‌الاسلام عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۲۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، همایش حکمت مطهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان، معلمان عزیز، مربیان عقیدتی و سیاسی و بسیجیان و آحاد مردم در امامزاده محمد طاهر(ع) این شهرستان برگزار گردید.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان پس از گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز معلم و مناسبتهای پیش رو به تشریح این هفته پرداختند.
وی در ادامه خصوصیات یک انسان کامل را برشمرده و با اشاره گفت و گوی امام صادق(ع) با یکی از شاگردانانش مطرح کرد: دل بستن به چیزهایی که برخلاف وابستگی‌هایی چون ملک، مال، باغ و عمارت حتی در دوران پس از مرگ نیز همراه آدمی خواهد بود یکی از دلایل حضور افراد در سخنرانی‌ها و مراسمات مذهبی خواهد بود.
حجت‌الاسلام عابدینی ادامه داد: کرامت عصاره مسائل دینی است و می‌بایست همواره به دنبال کسب کرامت بود که حضور در این سخنرانی‌ها می‌تواند فرصتی برای کسب کرامت نیز باشد.
وی تبیین کرد: سعادت آدمی در دوری جستن از مجالس لهو و لعب، استواری در اطاعت از دستور خدا و همواره به یاد خدا بودن است که با حضور در سخنرانی‌ها تا حدودی این مهم نیز به دست خواهد آمد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین مطرح کرد: هر انسانی در زندگی خود به چیزی قائل است و به چیزهای دنیایی دلبستگی دارد که برای کنارگذاشتن آن‌ها باید مسیر تقوا کرامت را در پیش گرفته و به سمت سعادت اخروی حرکت کند که لازم است امروز ما نیز در زندگی خود به این چهار مهم توجه داشته باشیم.
گفتنی است در پایان مراسم از مربیان و هادیان سیاسی فعال در برنامه ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها