خبرهای داغ:
امشب برگزار می شود

یادواره شهید سید احمد رحیمی در بیرجند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی از برگزاری یادواره شهید دکتر سید احمد رحیمی در ۱۰ اردیبهشت ماه در محل هیات ابوالفضلی شهرستان بیرجند (مصلی) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرزاد فیروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهید دکتر سید احمد رحیمی  10 اردیبهشت ماه در محل هیئت ابوالفضلی شهرستان بیرجند(مصلی) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این یادواره از سوی بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند برگزار می شود افزود: در این راستا سازمان هایی اعم از  مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، فرماندهی انتظامی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه انصارلرضا(ع) استان، مرکز آموزش 04 امام رضا(ع)بیرجند، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجندو موسسه آیه های استقامت همکاری دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه این یادواره پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل هیات ابوالفضلی شهرستان بیرجند(مصلی) برگزار می شود بیان کرد: سخنران محوری این مراسم سید محمد علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

فیروزی شهید دکتر سید احمد رحیمی را از شهدای شاخص استان و از دانشجویان پیرو خط امام عنوان کرد و تصریح کرد: شهید دکتر سید احمد رحیمی می تواند یک الگو برای نسل جوان باشد، نسل جوانی که تشنه محتوای سالم، اصیل و صحیح است.

وی با بیان اینکه ما تکلیف داریم در شرایط کنونی با امکاناتی که در اختیار داریم این عطش را به نحو مطلوبی جبران کنیم خاطرنشان کرد: امید است اشاعه فرهنگی که وظیفه ما است را انجام دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی هدف از برگزاری این یادواره را اهداف فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر در فضای فرهنگی کشور با فقر محتوا مواجه هستیم و منشأ و منبع اطلاعات و فرهنگ سازی های موجود وارداتی است و ما از امکانات بالقوه خود استفاده نکردیم.

فیروزی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در راستای برگزاری یادواره شهید دکتر سید احمد رحیمی اظهار داشت: قرائت وصیت نامه شهید، تقدیر از خانواده شهید و افرادی که برای شهید کاری انجام دادند، سخنرانی و پخش کلیپ از جمله این برنامه ها است.

وی از برپایی نمایشگاه آثار محتوایی شهید دکتر سید احمد رحیمی در حاشیه برگزاری یادواره خبر داد و افزود: همچنین از تندیس شهید دکتر سید احمد رحیمی در محل بیمارستان شهید دکتر رحیمی رونمایی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها