خدمات سپاه ناحيه فريمان به محرومان و زلزله‌زدگان این شهرستان تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان خدمات ارائه شده به محرومان این شهرستان و منطقه زلزله‌زده سفیدسنگ را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به تشریح عملکرد نیروی مقاومت بسیج سپاه فریمان در عرصه‌های مختلف به ویژه کمک رسانی به مردم زلزله زده سفیدسنگ پرداخت و گفت: در شهرستان فریمان سپاه با حضور در عرصه سازندگی اقدامات خوبی انجام داده است به طوری که در طول یک سال گذشته تا کنون ۱۶ میلیارد ریال وام در راستای اشتغالزایی جوانان اختصاص یافته است.

سرهنگ حسین شمس گفت: اردو‌های جهادی بسیج سازندگی با موضوع محرومیت زدایی در روستا‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی، بهداشتی و سلامت از دیگر برنامه‌های انجام شده است.
 
وی افزود: به منظور خدمت رسانی به مردم زلزله زده سفیدسنگ تعداد ۲ هزار و ۸۱۷ نفر روز به منظور تکمیل ۵۷ خانه مسکونی و ۳۰ خانه دام و تامین مصالح ۶۷ خانه دام مشارکت داشتند و برای هر خانه دام ۷۵ میلیون ریال هزینه شد. سرهنگ شمس گفت: مرمت و بازسازی مساجد منطقه زلزله زده و لایروبی دو چشمه و قنات با برآورد سیصد و پنجاه میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های جهادی بسیجیان در این منطقه است.

وی همچنین گفت: توزیع ۷۰۰ بسته مواد غذایی کامل به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال، ۴۰۷ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و تامین ۱۳ جهیزیه کامل نوعروسان نیازمند به مبلغ ۱۴۵ میلیون ریال از دیگر اقدامات سپاه ناحیه فریمان در مناطق زلزله زده فریمان بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان گفت: در کنار برنامه‌های سازندگی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله یادواره‌های شهدا و کارگاه‌های تربیتی، معرفتی و بصیرتی در قالب طرح صالحین و نشست‌های روشنگری و جلساتی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و مشاوره و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار