امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی و فرصت طلبی‌های جبهه استکبار با اقتدار ایستاد، افزود: این اقتدار باعث شد تا امروز معادلات غرب آسیا توسط ایران اسلامی تعیین شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۰۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: جبهه استکبار از بدو  پیروزی انقلاب اسلامی تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده بود تا این انقلاب را به انحراف و نابودی بکشاند که با توکل بر خدا و برکت حضور مردم و نیرو‌های مسلح و در راس آن رهبری، ولی فقیه تمام توطئه ها، فتنه‌ها و دسیسه‌ها تاکنون خنثی شده است.

وی از ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران بعنوان نیرو‌های انقلابی یاد کرد و گفت: امروز فرزندان و غیورمردان ارتش و سپاه با همتی عالی آمادگی دارند تا از دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنند و در این راه ذره‌ای از اهداف خود عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی و فرصت طلبی‌های جبهه استکبار با اقتدار ایستاده، افزود: این اقتدار باعث شد تا امروز معادلات غرب آسیا توسط ایران اسلامی تعیین شود.

عصمتی درپایان تاکید کرد: این اقتدار که در راس آن با فرماندهی معظم کل قوا همراه است باعث شده تا در آینده‌ای نزدیک عصر مرگ مستکبرین و رژیم غاصب صهیونیستی را نیز جشن گرفته و امت اسلامی با رفاه و امنیت به اهداف متعالی خود برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها